2008年2月23日 星期六

哎呀~~

今日我同仔仔豬返左外家同婆婆&舅父仔慶祝生日~~~ 好多AUNTIE一齊玩!!!


仔仔豬都玩得好lum好開心, 仲興奮到唔肯瞓覺豬添~~~


希望今晚佢會瞓得好好~~~ ^.^


又影左好多相!!! 不過而家先過緊相!!!


哎呀~~~ 有好多野都未得閒寫呀~~~ 連新年之前同野人小yanyan一齊玩嗰d都未寫真係唔好意思呀!!!


仲有天真lin好心急嗰d又未得閒執喎~~~ 哈哈~~~ 再等下我啦~~~


我有時間就會努力update咖喇~~~


估唔到dadi威買左新相機之後...... 因為太多靚相, 所以反而令我寫一篇blog嘅時間長左, 又要揀相, merge相!!!


************


另外, 我諗好多blog友都好關心cary對於某件事嘅反應!!!


我一知道左嘅反應係:


(1)吓~~~ 咁都得??? 做乜事呀?


(2)睇真d就覺得有d唔lumlum, 個心有d唔舒服!!! 關我乜事??? 乜原來我可能比人係背後咁多野講我都唔知咁戇居??


(3)哈哈哈~~~  一笑置之~~~ 把口係人度, 我對是非無興趣!!! 寫blog係為左自己同仔仔豬嘅回憶!!! 唔鐘意嘅請唔好黎睇!!


我選擇"唔理, 唔回應, 唔參與"!!!


亦都祝福大家blog友都開開心心寫blog睇blog!!! 唔開心嘅就唔好上心, 唔好參與咁多!!! 等事件快d告一段落!!!


試下將心比己, 做個有口德嘅人啦!!!


做個欣賞人地多d, 少d批評嘅人啦!!!


20 則留言:

  1. 哈哈,原來有新相機,影多d仔仔豬的靚相,等你喔!

    回覆刪除
  2. 我都覺得唔好理好d,你咁善良(小吉媽咪有時d形容詞真係好正 ),唔好煩呢d野,多d時間整番lin lin d相嚟睇下先啦.
    不過想話你知我噚日俾a+奶粉Tama仔試都係唔飲,沖糊仔又肯食喎,今日再試下等佢肚餓再俾,真係唔得,我地會試明治或者babynat.....

    回覆刪除
  3. Sorry!唔好意思,我想知發生咩事?不過,如果你唔想講,你可以唔講。
    唔開心的事,就唔好諗咁多啦!

    回覆刪除
  4. 讓過去的過去吧~
    ooo~~ 你快d upload 埋d 相啦~^0^

    回覆刪除
  5. 雖然我唔知咩事, 但唔好唔開心啦, 自己做自己嘅事, 寫blog係開心事, 將來睇番一定好有紀念, 所以唔好理其他人講乜, 好快無事, 錫番 ~~
     

    回覆刪除
  6. 雖然我唔知咩事,不過cary你要keep住寫blog呀,因為我都好鍾意睇你個blog.......其實我係睇過你個blog,我先開始寫嫁咋.

    回覆刪除
  7. Yeah.....Cary不嬲都EQ高...唔駛理咁多,唔回應人地就無話題!
    得閒執下D絕密靚相好過啦..我等緊你隻碟, 然後曬出黎, 諗住拎去信和賣... .

    回覆刪除
  8. 過左去......唔洗理...keke^^

    回覆刪除
  9. YEAH!!!!!!!!Cary 講得啱..一笑置之~~~ 把口係人度, 人地係咁啫..我地唔係咪得囉....Cary, 我真係要向你多多學習哦..

    回覆刪除
  10. 哎呀~發生咩事啊? 我識o既cary 係好樂天咖嘛, .日日都要咁開心.

    回覆刪除
  11. 係啦~ 湊仔......寫blog......已經好唔得閒......唔好攪咁多野啦~  大家開開心心咪算囉 握握手做番好朋友啦

    回覆刪除
  12. yeah~~  d無聊人無聊事唔好放係心就岩架喇!!
    cary, 快d整好d相, 我要個d好天真既相呀~~~

    回覆刪除
  13. 我都發覺o的相靚左好多,特別近鏡! 同埋我都覺得大家寫blog 都係為左自己的寶貝留下美好回憶,所以有乜事都好,以和為貴啊!

    回覆刪除
  14. 大平衡台blog  D相喇

    回覆刪除
  15. 其實我都係未打blog之前睇你的blog呀~
    幫到我好多呀, 尤其mama milk方面!!
    我個blog都間唔中有人搞事, 不過我都係一笑置之啦,
    我真心想俾對仔女大個睇返以前媽媽同佢地既生活架!
    同埋寫blog又識到咁多媽咪, 傾下湊仔經, 不知幾開心!

    回覆刪除
  16. 大家都開開心心寫blog!開開心心揍BB!

    回覆刪除
  17. 祝你媽媽同弟弟生日快樂。

    回覆刪除
  18. 仲咩事呀? 唔好理d唔開心野, 把口係人地度, 咪鬼理佢啦.

    回覆刪除