2008年2月8日 星期五

年初二part 2 - 去同太嫲嫲拜年^^

食飽飽開年飯之後, 我地一家又入左天水圍, 去同太嫲嫲拜年^^



仔仔豬好鐘意同二叔公玩呢~~~~



跟住又做乜咁興奮呢???



原來二叔婆又同佢玩加菲貓貓~~~



見唔見到後面有枱麻雀呢~~~ 哈哈~~~ 加上dadi威要返night, 我地坐左陣就趕番屋企喇~~ 所以今次無同姑婆&公公婆婆影相相呢~



仔仔豬用大人杯飲水水~~~



好努力咁喎~~~ 飲唔飲到咖???



睇下我個下巴有滴水就知道我成功啦~~~~ 哈哈~~~



嫲嫲炸緊我至愛嘅嫲嫲牌炸雞亦呢~~~



仲有好味道年糕添呀~~~~ 睇下仔仔幾想攞~~~



點解ee同dadi食得咁得戚呢???



um....... ....... 因為佢地d大大人唔比mami食, 話我肚仔痛無得食!!! (公公婆婆, 其實我有偷食咖~~~ 哈哈~~~)



最後... 我同仔仔食左嫲嫲牌白粥!! 仔仔豬都食左兩啖!!!  



去嫲嫲屋企點可以唔食嫲嫲整嘅野咖~~~ 哈哈~~~


嫲嫲, 祝你身體健康, 日日都開心快樂!!! 仲有隻腳快d舒服d!!! 要鍚自己多d, 唔好咁勞碌呀~~~


12 則留言:


  1. 對眼好大對呀HAHA~

    回覆刪除
  2. 眼仔碌碌!对眼大左好多

    回覆刪除
  3. 好多野食喎, 過完年唔知又重咗幾多呢? HEHE
    珏霖咁叻仔啊, 又識用飲桶又識用杯食水, 明德仔仲未識啊, 淨係識得伸條脷出來LAM
    [版主回覆02/10/2008 01:36:00]哈哈~~~ 好彩仔仔仲日日是3我幫我keep住~~~ hehe~~~
    我都係試下咖咋~~ 點知佢又識喎~~~ 你知我個仔唔肯用奶樽, 而家咁可以比多d水水佢飲!!! ^.^

    回覆刪除
  4. 仔仔豬對眼真係好大啊!!

    回覆刪除
  5. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年2月10日 凌晨1:38

    Happy family dinner always nice!!!

    回覆刪除
  6. 安雯老豆-Sammy2008年2月10日 凌晨4:55

    恭喜發財 , 祝妳哋一家人萬事如意 - 身體健康 - 龍馬精神 - 笑口常開 - 心想事成
    越大越靚仔, 眼仔碌碌, 一家富足

    回覆刪除
  7. 仔仔豬已經用大人杯喇,好叻喎.Tama仔每次想攞我個杯,我都唔俾,其實係咪應該俾佢試下呢.

    回覆刪除
  8. 珏霖又真係巧勁噃 ~~自己識用杯喇 ~~ 我又係未俾澔澔試.....UM.....係咪可以嘅呢 ??

    回覆刪除
  9. Oscar ( 包包媽 )2008年2月10日 上午9:09

    包包都鍾意用碗飲水,飲夠仲吹波波 ( 吹水)

    回覆刪除
  10. 嘩! d雞翼好美味喎!

    回覆刪除
  11. 好叻喎,識用杯飲水 ~

    回覆刪除