2008年2月8日 星期五

年初二part 1 - 豐富開年飯^^

年初二, 我地又出動去太婆太公屋企食豐富開年飯!


mami唔知道係咪因為之前嗰晚食盤菜太興奮, 個肚有d唔舒服, 面青青添~~~



仔仔豬又係呢個金look~~~ 好多人抱好多人鍚呢~~~



哈哈~~~ 相信個個小baby都係家庭聚會嘅little star!!! 個個都圍住佢黎玩~~~ ^.^



我地未開飯就先餵飽個豬仔先啦~~~ ^.^



仲見到好耐無見嘅細姨婆呢~~~ 希望今件你唔洗咁忙碌, 逢星期六嘅開心大餐又可以見多d啦~~~  



開飯喇~~~~ 幾好餸~~~ ^.^



今年仲有由外國返黎嘅舊街坊uncle jimmy一家人一齊開年呢~~~~



仔仔豬無得食~~~ 唯有食牙膠~~~ 多謝auntie野人送比佢呢~~~ (哎呀!!仲未寫我地小聚添...)



食飽飽再影番張大合照!!! 出年仔仔你就有份食開年飯喇~~~ ^.^



6 則留言:

  1. 真係好熱鬧呀~HAHA~我都鍾意依個金LOOK^^

    回覆刪除
  2. 你幾時得閒呀..我初四後就好free la~你call我啦darling...
    [版主回覆02/10/2008 01:31:00]我星期一二都ok喎~~~ 不如去搵你啦~~~ ^.^

    回覆刪除
  3. 好呀.....等你等你等你.....你call我丫..

    回覆刪除
  4. 你同dadi威威真係好多親戚喎! 不過一家人食吓玩吓真係好熱鬧嘅!

    回覆刪除
  5. 第一幅相個咀好得意呀!

    回覆刪除