2008年2月28日 星期四

久違了的.....

尋日同仔仔豬兩個去左alva ee屋企玩左成日呢~~~


不過成日mami都覺得好攰, 呢排仔仔夜晚都係係咁食我, 所以瞓得唔好!!!


而又有d肚痛痛咁喎~~~ 仲諗緊食錯左d乜呢????


返到屋企先知道~~~~ 哎呀~~~ 原來係久違嘅M痛呢~~~~ 哈哈~~~


數下手指: 上次M到已經係2006年9月嘅事喇~~~~


生完仔仔, 做全職奶媽嘅我, 一路都無~~~~ 慳左好多巾巾$$呢~~~~ 哈哈~~~


又話生過仔M到唔痛嘅???? 肚痛到我傻~~~ 又廢事食止痛藥啦!!! 個人又攰到傻~~~ DADI威今晚仲去左返night添呀~~~ 希望仔仔豬今晚乖乖瞓啦~~~


30 則留言:

  1. ??唔係一路都餵人奶, 就唔會有M咩??
    [版主回覆02/28/2008 22:01:00]唔係呀~~~ 有d奶媽一早m番咖喇~~~

    回覆刪除
  2. 係喎點解會有 M 嘅 ?奶媽 ??
    [版主回覆02/28/2008 22:01:00]而且係全人奶就多數無m!!! 開始食solid food嘛~~~ 有d人半年有, 有d一年, 有d一早有喇~~~

    回覆刪除
  3. 奶媽點會有m架?? 好出奇喎........
    唔痛?! 我覺得宜家黎m仲痛過以前, 以前都唔使食藥, 宜家次次黎都要食呀, 仲有流量多左好多好多, 日頭都要用夜用呀!!!!!!!
    [版主回覆02/28/2008 22:01:00]唉~~~

    回覆刪除
  4. 曦曦六個幾月時我就有返啦 (未斷人奶架o個時)...都唔會唔肚痛架喎,我第一次時都有痛!不過淨係痛左一日!
     
    我都覺得流量多過有b 以前呀...我聽朋友講 (佢話係佢個中醫講),M流量太多、同黎超過七日代表身體唔好....我估係「虛」o個d 呱!我懷疑自己可能生完身體「虛」左都有可能!所以你(同埋小吉媽咪)都要留意下啦!我諗如果過多幾次都係咁,可能要諗d 方法調理身體 (唔知係咪要睇中醫! )

    回覆刪除
  5. 我個auntie都係早你嗰個幾星期返嚟探我,係我開始泵小咗之後無耐嘅事,仲有,佢返嚟之後,我個產量又跌咗小小,唉....所以先咁心急俾佢試奶粉.
     

    回覆刪除
  6. 我生完bb之後m痛得仲緊要..
    以前都唔知咩叫做「m痛」, 嘩........... 反而而家領略到..

    回覆刪除
  7. 我都係斷人奶冇耐就有料到,未到前一日,條腰都係好鬼赤呀!但黎2-3日就停,呢2次都係咁。原來順產同開刀都差唔多情況喎。

    回覆刪除
  8. 哈哈,我都覺得醫生講大話
    又話生完仔吾會痛,痛到我c呀
    我都係餵緊媽媽奶已經有m
    一邊餵,一邊痛,好辛苦
     
    你要加油!都係痛幾日遮,你得嫁!
    仔仔豬要乖乖喔!

    回覆刪除
  9. 終於大姨媽黎咗啦????? 我仲以為奶媽唔會有M添...
    咩唔痛呀, 腰痛到傻呀...最恐怖係個量呀....一條特長夜用都裝唔哂咁滯, 差D要用返產婦巾巾呀..

    回覆刪除
  10. 咁耐先會再黎返m架咩??

    回覆刪除
  11. 痛??? 至慘呀~~

    回覆刪除
  12. 有得餵人奶真好呀 ~ 加油呀 ~ 媽媽

    回覆刪除
  13. m痛好慘嫁~ 妳仲要餵仔仔, 一定攰到抽筋啊!

    回覆刪除
  14. 我而家先知餵全人奶都有m come! 學多樣野!

    回覆刪除
  15. 我識有d人係一路餵人奶一路都唔會黎m架.........嘩.......超爽呀!!!

    回覆刪除
  16. 我以前M到同平時無咩唔同, 不過生左之後M之前好C攰仲有小小頭暈; 唔知係咪依家訓小左所以會咁~~~

    回覆刪除
  17. 我阿媽都話生完仔,唔會m痛架bor.........被騙tim..............灰 我都係餵緊mama milk,未 m come。希望餵完人奶先有m啦。

    回覆刪除
  18. 我生完仔後, 又真係無 m 痛喎~~~

    回覆刪除
  19. 我又覺得生完真係無之前咁痛,可能我之前係超痛,依家呢d算小兒科卦.

    回覆刪除
  20. 又會咁奇怪咁耐都無黎都得架,我一生完足足黎左成個月呀,之後都好正常,個個月黎,但每次黎都唔係好舒服,穩穩作痛嗰隻

    回覆刪除
  21. 所以話做人媽媽幾辛苦呢! 所以一定好好愛鍚媽媽啊!~

    回覆刪除
  22. 我因為生完一直都喺餵人奶, 所以都好遲先來呀, 阿仔成13個月我先來第一次, 足足闊別咗2年呀, 真喺慳唔少架....

    回覆刪除
  23. 我唔係餵人奶,所以十二朝過後無幾耐姨媽已經搵番我囉!!!!!!!
    不過又好奇怪,以前M黎就比較痛,依家無咩野咁喎,不過時間一樣咁唔穩定,開頭一兩個月好定果日就係果日,但依一兩個月就遲成個禮拜,嚇死我老公呀(以為我又有左 )!!!!

    回覆刪除
  24. 阿奶媽,如果你唔想食止痛藥,可以試下買"岡本"出的止痛貼(係暖貼黎的),3塊大約廿幾蚊到啦,係萬0/屈人寺/胃long/八佳等等超市有得賣,我覺得幾好用個喎,有興趣可以試下!!!!!

    回覆刪除
  25. 我第一次M又係謙豬7個月大啊...都係有痛但無生仔前咁痛 ....

    回覆刪除
  26. 第一次係特別多 & 好唔舒服....好聚咁.....但之後佢OK wow....

    回覆刪除
  27. 你就好啦~~姨媽咁耐先黎探你,我係一直都係全人奶埋身餵,坐完月之後呢幾個月每月都準時探我。問過醫生佢地話唔一定餵人奶就無姨媽到架,個個人體質唔同喎~
    我都係比呀媽呃左,生完bb咪一樣有經痛!佢知我咁快黎姨媽仲叫我快d追多個添呀~~

    回覆刪除
  28. 更正番先:
    我係成個幾月清哂惡露後一個星期親戚就黎探我囉!!!!!!

    回覆刪除
  29. 我生完之後真係冇左M痛架,不過就好似多左

    回覆刪除
  30. 乜原來餵媽媽milk會令m唔黎架咩..?真係唔知添~如果太痛都要食止痛藥啦!

    回覆刪除