2008年2月5日 星期二

年廿八 - 第一次行花市

年廿八, 返左去爺爺嫲嫲屋企一齊食飯!!! (其實爺爺話晚晚一家人一齊dinner都係團年飯!! 哈哈!!)



首先係仔仔豬食先~~~ 睇唔睇到b頭都係度呀???



整個近鏡先~~~ b頭都好凍呢~~~ 唔多願離開張床~~~ 哈哈!!



係呀~~~ 我地發現仔仔豬已經識得用飲管飲野喇~~~



仔仔食飽就到我地食喇~~~ ^.^



仔仔豬就好無奈咁坐係度睇我地食~~~ 哈哈~~~ 



之後由嫲嫲抱瞓覺~~~ 嫲嫲好犀利咖~~~ 好快就會瞓著~~~



我地就入利是~~~



今年鼠年d mickey利是封都幾靚~~~



然後我地就帶仔仔豬行第一次花市喇~~~ 近近地, 行呢個~~~



一隻糉咁先得~~~



阿仔好好奇, 乜都望一餐!!! 哈~~~



仲撞到朋友可以幫我地影全家幅~~~ thx~~~



我地嘅戰利品竟然係......  baby einstein嘅玩具~~~ 好抵呀~~~ 小童群益會義賣!!!! yeah~~~



10 則留言:

  1. 霖霖係唔係凍到冇表情呀~^^冇咩笑容~

    回覆刪除
  2. 係呀,我奶奶琴日俾阿b 用飲管飲水,佢都識!我覺得好神奇呀,估唔到bb 咁細個就識!
     
    我都想同阿b 行年宵,不過今年無時間lu,唯有等下年啦!

    回覆刪除
  3. Happy new year!  Best wishes for the new year!

    回覆刪除
  4. 天寒地凍,老公唔比我帶欣欣行花市呀,話驚落雨又大風喎,唯有等下年啦!!!!!!

    回覆刪除
  5.  kung hey fat choi~!  muimui give mickey to bill jer, ah haha~!

    回覆刪除
  6. 祝你們一家新年快樂~~~珏霖快高長大, 聰明伶俐~~~
    珏霖真係著到一隻糉甘, 旭唔到甘啊~~~~

    回覆刪除
  7. 我唔敢帶呀女出去啊..唯有等出年啦
     

    回覆刪除
  8. 往年開始無行花市啦, 我唸出年囝囝大個d應該ok 啦.

    回覆刪除
  9. 行花市? 好多人喎! 我都去咗維園,太多人我都唔想行。

    回覆刪除