2008年2月10日 星期日

年初三 - 同dadi威朋友仔拜年^^

年初三, 約左dadi威d朋友仔一齊上uncle tony屋企!!



auntie ling又有左bb 25week喇~~~ 灝銘就快做哥哥喇~~



浚曦已經識行喇~~~ 周屋行好cute呢~~~



派利是先~~~






點解唔見仔仔豬呢??? 哈哈~~~ 因為仔仔係爺爺嫲嫲屋企過左個下晝, 比mami大戰四方城4圈先!!!



dadi威之後去接佢返黎比奶媽餵奶奶~~~ ^.^!!! 黎到喇~~~ 同kitman ee傾下計先~~~  



3個中學好朋友嘅3個仔仔!!! 7個月大, 4歲同1歲3個月!!! hehe~~~ 



到仔仔豬收利是喇~~~



之後我地去左dinner!!!



仲見埋auntie盈同uncle繆添~~~



夜晚再上去到dadi威打麻雀!!! mami就陪仔仔玩浚曦哥哥架車車!!



點知............



仔仔豬唔鐘意~~~ 喊得好悽涼~~~ 可能眼瞓仔啦~~~



咁就好屜心咁渡過左我地一家嘅初三赤口日喇~~~ 哈哈~~~~


10 則留言:

  1. 霖霖乖唔好喊!!

    回覆刪除
  2. 嘩。。原來你地呢幾日節目0甘豐富。。。
    我等緊睇今日Uncle威威影個D相呀。。

    回覆刪除

  3. 祝您你baby:
           快高長大!
                身體健康!!

    回覆刪除
  4. 架車好似好好玩咁喎! 點解會喊呢?

    回覆刪除
  5. 嘩.奶媽..係咪 Taiwan Majong 呀 ? 你咁勁嘅 ?

    回覆刪除
  6. 霖霖好乖,好醒目喎...

    回覆刪除
  7. 霖霖好叻仔喎咁多日見咁多人都咁乖乖咁好狀態.... 我katie.... 簡直係醜態百出.....

    回覆刪除
  8. 囝囝豬, 新年笑吓啦~~~

    回覆刪除
  9. 囝囝豬..我要咬你豬脾....

    回覆刪除
  10. 想問下仔仔豬扭眼瞓仲駛唔駛暗佢先瞓架.
    [版主回覆02/12/2008 00:40:00]梗係要啦~~~

    回覆刪除