2007年4月12日 星期四

瞓得好差.......SOS.....

好辛苦....  瞓完好似無瞓過咁....

係咪仲未習慣到側睡呢?? 定係個枕頭矮左d呢??

總之就向左瞓向右瞓都係唔舒服, 瞓唔'諗", 已經用左側睡枕同有好幾個枕頭比我攬同夾!!

點算好呢?? 好多書都話個肚愈大愈瞓得唔好, 但係仲有3個月喎, 一定有辦法o卦

跟住今日老公返中, 9點起身時我又醒左, 瞓得咁辛苦不如起身啦!!

然後babyplus完自己去左食早餐, 同落去圖書館還書借書, 係library又覺得頭開始有d暈..., 好似上次係church咁嘅感覺! 個胃又有少少頂住, 不過又未至於嘔!! 由於有上次嘅經驗, 第一時間走人返屋企, 返左黎抖左一陣又好似好d喇, 係屋企有安全感好多, 起碼唔怕暈係條街嘛!!

我已經唔係再去上次嘔嗰間茶餐廳早餐喇, 因為上次嘔完賴佢污漕!! 其實老公話我地食過咁多次, 應該唔關人地事!!

唔通我唔夠瞓出街會暈同作嘔?? 我都唔知呀!! 我都打算去而家迫自己瞓個晏覺, 抖下先!!

好彩而家全職陀bb咋, 如果要返工點算好???

其他mami, 你地瞓得好嘛??? 又瞓得唔好, 又要去返工, 點頂呀???


沒有留言:

張貼留言