2007年4月17日 星期二

4月16日 - C Yanyan新居過12點

16號晚係星期一, 所以我又出左去yoga, c yanyan咁好打比威威睇下我地打算做乜, 我地話都無乜特別呀!! 於是就約左去見下面, 順便睇下c yanyan新居喇!!!  小平平都有join!!

仲有c yan嘅狗仔阿b!! 已經15歲喇!! 搬新屋習慣未呀??

大家食下snack!! 傾下計!! 都好happy!!  心型卡樂b!!

12點, 唱生日歌, 切雪糕!! 4個一齊食!!

老公, 我而家又同你一樣歲數喇!! 下次你生日已經有仔仔一齊過喇!!


9 則留言:

  1. 希望bb健健康康~~歡迎到訪~~

    回覆刪除
  2. Cary , 有心唔怕遲 , Happy birthday !! 願祝您一家三ロ健康快樂 , 送上 ~

    回覆刪除
  3. 雖然有d遲, 但都祝你生日快樂, 生個開開心心既bb!

    回覆刪除
  4. 雖然遲了,但都祝你生日快樂,生日肥肥白白既BB仔啦!

    回覆刪除
  5. Happy Birthday....... 出年有bb同你一起過......lumlum....

    回覆刪除
  6. 唔遲唔遲!! thanks!!!

    回覆刪除
  7. hi cary 我都有買呢條裙呀....  不過你著得靚 D  ^o^ 

    回覆刪除
  8. 最遲係我Happy Birthday..........! 係咪第一年生日唔出去飲到顛呢?

    回覆刪除
  9. 你第一張相差d走光喎

    回覆刪除