2007年4月9日 星期一

4月8日 - 繼續食&玩

話說我暈完嘔完瞓完出去buffet完再返左屋企寫完blog, 老公都未返完佢一日12個鐘頭嘅工!!

而佢嘅好朋友們又約佢一齊dinner喎, 咁我見自己又好番晒喇, 就決定同佢一齊去啦!! 今次又係欠左tony一pair!! 自從佢地個寶貝仔仔出世之後, 都好少出到黎一齊食飯喇!! 唔知道我地baby仔出世之後, 會唔會又係咁呢??

我地去左"潮館"!! 因為老公放得工都9點喇, 所以我地就係9時後先入座, 所有打冷野都半價, 而小菜就7折!! 好抵食咖!!叫到成枱餸都係$250咋!! 又好好味喎!! 9點後真係好抵好正

食飽飽之後大家仲意猶未盡!! 因為個個都唔洗返工, 所以又上左我地屋企玩台灣仔!! lumlum!! 好耐無打過牌lu!!

uncle mau仲好好咁幫b頭梳毛毛添!! thanks!!

跟住4月9日當然就係休息日啦!! 瞓極都仲係覺得眼瞓!! 今晚再早d瞓先得


沒有留言:

張貼留言