2007年4月18日 星期三

4月17日 - 生日日(part one) - 上環尋寶

417生日日, 第一個節目 - 上環尋寶!! 等巴士出發!!

ar lin, 又係呢條裙仔呀!! 不過今日係green!!

嘩!! 順德中心落車都行左幾遠, 仲要向上爬左幾多樓梯!! 終於搵到美輪街!! 好彩有威威

終於搵到騫佑媽介紹嘅"大排檔" - 勝香園!!

試下好多人食嘅"檸蜜脆脆"同"奶醬多士"先!!

我like件多士多d, 好似好普通, 但又好好味!! "檸蜜脆脆"就有d似檸檬夾心味, 不過都真係幾脆!

然後就到出名嘅蕃茄湯底面!! 哈哈!! 呢張相好似好無美感咁添, 其實佢係茄蛋雞亦面!!

同威威兩份食, 又再麻煩對面個哥哥幫我地影相, 煩c人!! 我自己好like蕃茄野, 所以都幾鐘意, 不過好似人工d, 係用蕃茄醬多, 唔似健康工坊嗰d新鮮蕃茄湯味!!

見唔見到我食大碗r呢, 因為威威發現對面嘅左"九記牛腩"!! 佢話以前會特登揸車去食咖 


所以我地又食喇!! 就快變!!

牛腩伊面!! 都幾好味道!! !! 不過我好飽lu!!

openrice介紹勝香園嘅link : http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=10577

openrice介紹九記牛腩嘅link: http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=1618


15 則留言:

  1. 我以前都鍾意去九記, 去到會食清湯牛腩伊麵, 不過 E+ 無去喇, 因為好衰, 好多時食0左都尿道炎, 可能因為鹼水重啦

    回覆刪除
  2. cary.... Happy birthday  妳又去咗試喇  我都係好like 佢件普普通通厚多士, 以前食仲正架, 講講下我都有幾個月冇去食 lu........  另外"九記牛腩"...差咗好多好多喇, 我好耐好耐都冇幫趁佢喇

    回覆刪除
  3. Cary : 先補祝Happy BirthDay! 第一次入黎, 才發現原來妳是準媽媽, 心情是否很興奮呢? 見妳第一感覺是妳一定是一位幸福的老婆, 是嗎? 我會多些黎搵妳架!

    回覆刪除
  4. 嘩...你咁快就著短袖?  係wor, 唔記得大肚體溫高d...你7月生, 嘩...臨生體溫仲高...要帶把風扇仔出街...

    回覆刪除
  5. cary 咦 ~ 我上次 ee 得藍色裙咋  綠色都好靚呀 ^^我地又係好 like 佢嘅多士呀.我都見到九記牛腩, 不過我地唔食牛嘅.所以冇吔到

    回覆刪除
  6. hihi Cary~ 首先恭喜你也快將為人母 其實宮縮ja係子宮果個位會拿住硬哂咁,到差不多生時仲會有m痛feel~ 在此祝福你同你既BB平安健康!!!

    回覆刪除
  7. 九記牛腩,好耐無去過啦!正呀!漏晒口水添.

    回覆刪除
  8. Cary,威威真係好錫你呢!好幸福呀!我同我老公都未試過去咁遠搵食,等閒要同佢傾傾先得。

    回覆刪除
  9. 牛腩麵同奶醬多 ... 睇見都想食,  雖然我啱啱食完早餐~

    回覆刪除
  10. 你就好啦,食到咁多嘢,我又開始嘔啦...(PS> 知道你周身痛,好番未呀?)

    回覆刪除
  11. WOO!有好多好野食

    回覆刪除
  12. aiya~~我好耐都無上黎啦~~上到黎就見到原來我囝囝周你同一日生日架~~都係17/4~~haaa~~~你個樣都好精神呀,honey又錫你,bb一定又健康又開心啦~~

    回覆刪除
  13. 咦咦, 我大肚果時都有來呢間食蕃茄麵架. 我都覺得好好味啊. 搵日要再去食一次先得.

    回覆刪除
  14. 遲咗添~~~生日快樂呀!! 講樣嘢你知,你著既呢條裙,我本來都想買(係咪ee度買架??),最終因為我驚横間我會著得好......所以無買而改買咗牛仔裙囉!

    回覆刪除
  15. 你大住個肚都四維去食野..叻叻。威威小心睇住cary呀!!!

    回覆刪除