2007年4月21日 星期六

4月20日 - 改早左見仔仔!!

原定去完macau返黎, 4月26日先再去dr.wong度見仔仔嘅, 不過我近期都係唔係咁舒服咁!!

之前嘔過幾次啦, 然後又覺得暈左幾次啦, 跟住今個星期仲加多左一樣野,   就係下半身前前後後都有d痛!! 有時大痛, 有時少痛, 又唔係假宮縮, 因為摸個肚無變硬!! 有d擔心自己唔知道做乜

, 雖然知道仔仔應該無乜事, 因為佢成日都有踢我!! !! 但係又唔知道仲去唔去macau好, 所以都係改早左, 星期五見左dr.wong先!

一早10am就去到, 醫生未返,  大約10點40分就到我喇, 都好快!!

呢排成日都同仔仔講即叫佢

乖乖地比dr.wong照下個樣, 可以留番$700買野比佢, 唔洗再特登去照4d! 點知......!! 照嘅時候,醫生話佢好似隻樹熊仔咁攬住我!! 所以塊面同全身向住我地, 背住部u/s!! 剩係見到一隻耳仔...仲少過上次
....
而家都考慮緊4月30日去唔去dr.lam度睇真d呢個神秘bb樣!!
 雖然無醫學價值, 但係過左30週就會太迫, 唔夠羊水around, 睇唔真bb個樣, 所以我地都考慮緊!!

其他u/s量度:


(1) baby頭嘅直徑= 7.43cm

 


(2) baby肚圍= 24.26cm

(3) baby嘅大脾仔長= 5.2cm
 


(4) 總結個報告!! baby今次有1240g~~ !! 喇

!! 2.7磅喇!! 比預產期大個左1 week!!


關於我唔舒服嘅野:

(1)about!! 醫生話大肚覺得暈係好常見!! 唔係突然黑晒暈低左就ok!! 因為個心要供血比全身加bb會咁... 要定時食野同埋空氣要流通d!! 一見暈就坐下, 瞓下!!! 唔知道我監考o唔ok呢??

(2)關於我個下半身painful, 佢話照過無腫瘤, 又無胎盤低, 所以係因為bb大個左, 個子宮會聚向下, 同有d, 所以下半身就痛!! 而有d人就會向上扯住, 咁就會變左胸對落, 心口頂住同痛!! 老公問咁我會唔會好番唔痛, 醫生話都預左會繼續痛..., 因為子宮會愈來愈聚....

唔係呀化???

(3)about側睡, 我話唔習慣, 瞓得唔好唔林...!! 醫生話唔洗全身90度側晒一邊!! 個肚仲唔舒服!!
用枕頭或豆豆袋放係右邊身下面, 咁瞓上去咪會微斜左向左邊, 咁就會似仰睡, 但又唔會成個bb壓住靜脈以致血液唔流通!! yeah!!
我尋晚試過, 好瞓d喇!! 大家都試下啦

另外問左醫生我下星期可以照去macau!! !! 少少暈唔怕嘅 !! 小心dok!! 下面痛就無計喇!! 希望bb會向上游番d!! 唔好太聚住!!所以威威已經book左hotel同tickets喇


9 則留言:

  1. 係呀...遲阿b越來越重, 就更加墜...臨生前半個月仲加埋子宮收縮痛, 母愛真係偉大架...

    回覆刪除
  2. 我上個月都容易見暈,天氣一熱少少,就容易心跳加快,眼花花咁。 所以盡量避免中午最熱時間出街。 哈..你仔仔咁有神秘感,次次都唔俾你見 。我仔仔就冇乜矜持,次次都俾我地望,有時用手仔遮下面仔,懶怕羞 。 我e生都問我影唔影4d dvd,不過要成千$$,有d唔捨得。

    回覆刪除
  3. 我果陣跎住嵐嵐第5個月都有下身扯住痛,後尾問過醫生都係話子宮聚向下,所以你唔洗咁擔心,不過遲下你8個月打後就越來越辛苦,因為阿b開始更大你下身個壓力更大,但係你記得一定要繼續keep住行多d當做運動,好多人話會好生好多喎,你試下啦。 至於側睡,你可以買果隻側睡枕頭,我表嫂佢地用過話幾好,不過我就無買,因為我超懶訓,咩姿勢都訓得著,呵呵~

    回覆刪除
  4. 好期待bb仔嘅4D相呀,我同妹妹都有照,奧斯爸爸話同出世時個樣有九成似~~

    回覆刪除
  5. 我哋都有照,都係唔係o甘清楚咋!我諗您都係想睇吓佢五官有無問題姐,其實您都check咗唐氏,無事就唔洗擔心la. 4D 都係買多個安心.

    回覆刪除
  6. 我回來啦~ 我呢排都有痛同暈既情況,但唔算好嚴重,反而胃痛就厲害咗呀! 可能因為Baby頂住我個胃呀! 你都好丫曾經見過佢玩臍帶,我個baby平時就跳跳紮,一照超聲波就瞓覺,係咁綺郁下個頭我睇咋....

    回覆刪除
  7. wow. 睇嚟 BB 都係大碼噃 ~ 值得開心 ..唔怪之得你个肚咁大啦

    回覆刪除
  8. 唔洗太擔心的。 4d幾時出呢..hehe!!

    回覆刪除
  9. 4d我都有照,但比預期中失望,因為我覺得4d同3d其實差不多,到bb出世後我覺得都唔似既,不過當影黎留念都ok既~

    回覆刪除