2007年4月20日 星期五

4月17日 - 生日日(part two) -shopping

係上環大食完一餐之後, 經過H&M, 比佢吸左入去!!

HAHA!! 試左好多條裙仔!! 買左兩條!! 如果唔係大住肚可能會買得仲激

 !! 因為大約一百蚊, 好抵好吸引!!

威威仲一個男人係一堆女人度幫我排試身室隊, thanks!!!

平時好少行街嘅我試左3 rounds衫同買完衫之後嘅殘樣:

跟住又去左飲杯野(犯規野)!! 太興冰鎮奶茶!!

我地今日帶左bebechhichi出去玩

仲吸左隔離枱個小朋友過黎玩佢

揍bb威威!! !!

之後我地又再次shopping, 今次係買"康鈣C"!! 我開頭陀baby成日流牙血同埋傷風左一次, 但每日冲一杯"康鈣C"之後就好番好多喇!!! !!! 跟住我地係中環某藥房門口見到有個姐姐做promotion!!!

結果...我地買左18支!! 嘩!! 買左$500"康鈣C"!! !!

送左好多小禮物(水樽, 遮, 筆....)等等, 同埋呢兩張UA禮券!!

原本威威先生嘅PLAN係會帶我去沙灘嘅, 不過417嘅天氣唔係太好, 話會有狂風雷暴, 所以我地放棄左LU!! 去左太古城, 我地今晚DINNER嘅地點!!

又行左陣, 又買左個"爸爸"!! 行左成日好攰呀........, 不過威威先生應該更攰!!你地睇下佢揸住左幾多野

PS: loulou表姐尋晚已經返到hk, 我呢排都好好好好忙........, 又有好多野想係blog寫.......! 點算好??? 今日又見左醫生and baby喇!! 明天再update啦!!!


12 則留言:

  1. 行街shopping咁好? 來澳門仲多0野買呀, 哈哈~~ 你地想去邊度玩0架? 等我plan下行程! ps. 我0個日msn你, 但你冇反應0既?!

    回覆刪除
  2. 咁而家msn又唔見你嘅? ?? 我away左嘛!!

    回覆刪除
  3. 冇飲過 coffee,同只飲過一啖奶茶,係我so far最忍得冇破戒嘅事 不過飲少少其實唔怕嘅,我係怕自己開左個頭會放肆啫

    回覆刪除
  4. 見到妳好開心呢!收獲應該唔錯呢!

    回覆刪除
  5. 嘩........大豐收喎

    回覆刪除
  6. 上次去睇H & M啲BB衫都好靚 ,不過太多人排隊喇 ~~

    回覆刪除
  7. 嘩...我至愛嘅太興奶茶

    回覆刪除
  8. H & M d野咁抵... 康鈣C, 每日半片夠...1000mg對你太多, 太多對個腎唔好架...

    回覆刪除
  9. happy birthday, cary ~~~

    回覆刪除
  10. H&M 有BB衫賣添呀, 不過我囝囝對佢啲衣物料有過敏反應, 好彩只係買咗2頂帽姐~

    回覆刪除
  11. 冰鎮奶茶....好想飲呀~~ 我咁耐都未去H&M睇過,原來咁平架?咁閒日去八下都好喎.....但其實exactly地點喺邊架?

    回覆刪除
  12. 喂喂....某藥房近邊架?? 我都飲哂之前萬 o 買果d喇.........

    回覆刪除