2007年4月28日 星期六

4月24日 - Macau之旅(day 2)

Macau之旅第二日, 我同威威一早較左鬧鐘落去食酒店送嘅早餐buffet, loulou就繼續瞓覺!!

我地一直係室內, 都唔知道原來外面行雷閃電!!

不過天雨一d都無影響到我地嘅計劃, 因為我同老公一早決定左呢個朝早要上去利澳23樓個室內泳池游水!!

個天花仲係玻璃添, 可以睇住d雨同閃電!!

成日睇書話大肚去游水好!! 不過係香港d公共泳池比人踢暈都未游到一個池!! 難得去到酒店泳池一定要游下!! 開頭覺得好大個肚, 又有妊娠紋, 好醜怪!!

不過上到泳池好少人, 而且仲有另外一個大肚婆著住三點色!! 我原本加左件背心, 最後都唔理lu!! !! 大住個肚游水同平時游好唔同feel咖, 上水抖氣好似要好用力先抖到咁!! 不過同baby一齊游水又好lumlum!!

游完水返去同lou食飽之後, 我地返左酒店房傾計! 好難得有機會同金金傾計! 影張相留念!

hea完嘅節目就係觀光塔tea buffet!! 不過d相係表姐部相機度!! 如果大家打算去食, 遁得一定要係香港買定$95一位連上塔參觀嘅ticket!! 去到walk in tea buffet要$108加tax而且唔包參觀咖!!

我地食飽飽同睇左成個澳門view都幾lum, 而且加上有阿金嘅講解!! 正!! tea buffet d野食就唔好太大期望喇!! 食view飽啦!!

上左去參觀左個圈就落番去下面個mall喇!! 都幾多野玩咖!! (其實係我地乜都玩一大餐)

入左華納shop玩啦

同jelly belly影相啦!!!



又買左d jelly beans啦!!

然後仲入左"老虎仔樂園"玩左一大輪

之後攞番車, 阿金又問我地想去邊呀? 向前望見到主教山間church喎, 於是又出發喇!!!

上到主教山影番轉頭, 又見到我地啱啱離開嘅觀光塔

爬左上去間church影相時, 已經5點55分喇!!

圖中嗰位阿伯, 行過同我地講"要鎖門喇", 跟住就自己行左落去鎖門喇!! 咁我地唯有走人啦...

落左下面個公園玩左一陣

之後, 我地去左"漁人碼頭"!! 去到6點幾, 個火山啱啱爆完, 睇唔到!! 然後發現"漁人碼頭" 好似一個死城咁!! 無人無物!! 得d名店同埋好多蚊蚊!! 咬到我傻.....!!

所以我地影左d相, 到此一遊就閃左喇!!!

"漁人碼頭"內, 我最鐘意嘅係呢個厠所牌!! 你覺唔覺得個女比個男大隻同橫好多?? 應該係大肚婆黎咖!!

又到左dinner time!! 我地今晚嘅dinner由Mr.Seon負責諗, 佢帶左我地去食我好鐘意嘅意大利餐

影漏左D咁嘅??? CEASER呢?? 仲有D咖??

庭庭小姐R晒頭問 "點解PIZZA無菠蘿嘅??"!!

大家都好攰喇!! 尤其是金金揸左成日車, 所以夜班司機轉左人, THANKS 陳老闆!! !!我D MACAU Friends真係好friend呢!! 要鍚多幾啖!!!

阿熙車左我地去新舊葡京影下相!! 阿lou仲回味番小學同family過澳門嘅葡京酒店樓梯添!!

最後, 返hotel.... 攰到傻左......... 由一早去swim到夜晚....... 就快散晒...... 三個一齊浸腳relax下



19 則留言:

  1. 哦~~原來有去漁人碼頭~~不過係咪左去呢~~早d去有遊戲玩ga~

    回覆刪除
  2. 如果有得睇cary姐的水著look就好啦...

    回覆刪除
  3. 旅程好開心呀!!! 真令人羨慕呢~~~~~~~~  

    回覆刪除
  4. Cary,你大肚著三點式個樣都好靚呀,將來睇返一定係個美好回憶啫!

    回覆刪除
  5. 嘩...你張大肚泳衣照都好突出ah...(無論上, 中, 下圍...) 哈哈, 最慘我生完之後上,中,下圍仍然冇咩點減...上圍唔減冇問題, 但腰同pat pat仲咁勁, 都唔知點算... 襯宜家仲未開始膨脹得好勁0既時候, 快d拍番輯靚相啦...  

    回覆刪除
  6. 我都好想同肚裡的 baby 一齊去游水!不過適當的場地真係好難搵 。 你件游衣係專登新買,定係可以著番著開果套?我都未試過套舊游衣仲啱唔啱著 tim 。 不過如果係香港游,一定好多人眼望望啦!

    回覆刪除
  7. cary 你就好啦, 有得著三點式......我大住個肚果時, 莫講話三點式, 去游水墨魚爸爸都唔比呀~~~

    回覆刪除
  8. 三點式... .......我連水都唔識游呀!! Cary我好慘呀,星期五半夜入咗醫院

    回覆刪除
  9. 小漩: 係呀!! 我地可能太晏去喇!! 死城咁呀... 巨寶大寶小寶寶: 你睇唔到咩??? 幸福張師奶: 唔離開hk都可以周圍去下, 香港都有好多野玩咖!! 卓蔚媽: 我都係諗住無乜幾何大肚, 所以影左好多相 , 留番好多回憶!! 第時比阿仔睇實笑阿媽醜怪 狂梨: 襯宜家仲未開始膨脹得好勁0既時候....??? 仲唔算呀??? 我覺得已經好脹喇.... Melody豬媽媽:  我件游衣係之前著開果套黎咖! 因為係好底腰, 所以ok啦!!! 係hk真係唔知道去邊度游好, 或者去d clubhouse泳池啦!! 公共太多人, 好危險!!!  
    墨魚媽媽: 香港d泳池太多人喇!! 真係會危險咖,  你hubby都係錫住你 !! 而家咪可以游番飽, keep fit囉
     
    catcat: 我去左你個blog喇!! 好彩無事... !! 比你嚇c....

    回覆刪除
  10. 好神奇阿,我今朝睇果陣load唔到cary姐的水著look,跟住衣家終於睇到啦,正阿~

    回覆刪除
  11. 唔好意思,忍唔住要留多個言,嘩...真係好勁...我估最少有38....個肚...哈哈~

    回覆刪除
  12. 你個3點式水著look好得呀!    游水對mama同bb都好好架,  不過大肚時我都無去過游水, 因為唔識~ 

    回覆刪除
  13. 我都有三點式泳衣

    回覆刪除
  14. 巨寶大寶小寶寶: 尋日朝好似yahoo blog維修呀!! 所以你睇唔到 !! 38吋肚係都知道!! 勁 !! 小瑤b: 你大個同mami一齊學游水啦!! 游水好舒服咖!! 臻臻: 你下次又影d相比cary睇啦!!

    回覆刪除
  15. 都話要讚你靚啦....三點式???我老公一定殺左我.

    回覆刪除
  16. 嘩~ 水著三點式, 勁呀

    回覆刪除
  17. 我屋企都有好多泳衣架~不過宜家唔敢露肚腩d肥膏出黎,怕笑大人地個口。

    回覆刪除
  18. 你好靚呀!!! 三點式個樣仲靚

    回覆刪除
  19. hihi,第一次嚟呢度,就發現你影嘅酒店相好熟面口吖,原來係利奧,我都係住個度,不過我係二十二、二十三去澳門,你哋去個日,我地走,幾橋!我對呢間酒店印象麻麻,無錯交通係幾方便,間房都幾舒服,但衰係room service,我地第一日出去之前嚮門口掛咗「請清潔」,最搞笑係我哋夜晚返去發現無錯廁所係整理過,但係間房就無執過,執D唔執D,香港三星級酒店都好過佢,亞叻真係信唔過,唔知你地對呢間酒店有何評價呢?

    回覆刪除