2007年4月14日 星期六

QE 5月份timetable

唔該晒squirrelc影左5月份QE個時間表, 不過我地打算去上嗰堂陪產必須嘅"生產過程知多少"又full晒喇!!

睇黎又要等下個月, 即係6月份先可以上!! 而且仲要5月頭一出時間表就book先得!!

我原本下次去QE個booking係4月25日, 但係我地打算去MACAU, 所以改左去5月2日!! 而家啱啱好, 5月2日月頭去到即刻報名先得
!!!

PS: 尋晚又瞓番好D喇!! 不過今朝一早起身補習!! 老公今晚要返NIGHT!! 又得番我一個!! 不過之後就放3日假陪我喇!!! 老公, 快D諗好節目陪我過下星期嘅大日子呀!!


沒有留言:

張貼留言