2007年4月26日 星期四

老爺家dinner together

今日瞓醒同老公落完街食野就開始睇番各位bloggers嘅blog同上番baby kingdom追番呢幾日嘅post!!

轉眼間已經幾個hours, 今晚約左loulou一齊返老爺奶奶度dinner, 明天就係第一次去監考嘅日子喇!! 睇黎macau之旅都係要遲d先post上黎喇!!!


5 則留言:

  1. ^^ 食得開心d 喇  ^^ 早去早回喇   知無  

    回覆刪除
  2. 你誤會喇 , 我阿 B 仲未識完全自己 揸 奶樽 , 佢咁細個 , 邊夠力抬起個奶樽呢 ? 如果你有留意第二張相 , 我係有用手頂高個奶樽架 , 不過我都唔再迫佢 揸 住 , 因為我覺得佢隻手唔係好夠長 , 怕硬要佢揸會整親 , 不過我都用個柄 , 如果佢鍾意咪自己揸囉

    回覆刪除
  3. 你好勤力阿,加油~

    回覆刪除
  4. cary: 明天努力呀!!!

    回覆刪除