2007年4月21日 星期六

4月17日 - 生日日(part three) - Ruby Tuesday

417晚, 做乜去到太古城咁遠呢?? 就係為左去試下我好想食嘅ruby tuesday喇!!!

係食大burger嘅美式餐廳

一去到, 就入左會喇!! 由417至717呢3個月, 去親都可以有半價!! 你地想去食約埋我啦, 抵好多咖

bebechhichi仔又出場喇!! 無同佢去沙灘影相添..... !!

自選拼盤!!  !! 點解唔會覺得好油嘅?? 好好味呀!!!!!!!!1

呢個係煙肉芝士burger!! 我地無要到超級burger, 因為兩塊牛肉好似too much!!



都好好味!! 不過我係好鐘意食burger嘅, 唔知道你又覺得好唔好味

又麻煩人地影合照喇!!!

最後, 叫左個招牌dessert - chocolate tallcake!! 一個無蠟燭嘅birthday cake!!  

威威個下巴跌左落黎, haha!! 咁大杯???? yeah!!!

睇下, 同bebechhichi一樣咁高

哈哈!! i like it!!! !!!

原來我地dinner緊嘅時候, 出面就真係狂風暴雨喇!!! !! 之後我地就返屋企lu, 417節目就完畢喇!!

ps: 下星期一至星期三, 澳門之旅已經book晒野喇!! 我同威威同表姐loulou同肚入面個baby仔一齊去!!


7 則留言:

  1. Nice Party !!! 真正獨家!史上最強! JLam 訪問李力持!大一大你先!問你死未!好值得睇架喂!

    回覆刪除
  2. 你都幫襯Ruby Tuesday 呀~~真係好好味o架﹗間唔中我都會諗起個大burger,跟住就好想去食囉﹗

    回覆刪除
  3. 我同老公都好鐘意去ruby食架, 不過我地通常都係去沙田果間. 佢地既ribs同埋caesar salad好好味架. 你下次可以去試下.

    回覆刪除
  4. 下星期的澳門之旅,預祝你地坃得開心啲,影多啲靚相俾大家睇吖!

    回覆刪除
  5. 哇...個chocolate tallcake勁到呢.....好想食好想食呀~不過我至鐘意佢既caesar  salad呀..正!

    回覆刪除
  6. cary 好正噃 ^^. 個 chocolate tallcake 好似好甜噃 .....我又係好 like 吃 ruby tuesday, 最鍾意 potato skin + Caesar Salad

    回覆刪除
  7. 我最 like 佢既 ribs , 妳地返而冇食......我之前都 join 過佢既3個月半價..... 就算之後冇 join, 佢地都會不定時 send e-mail 黎, 可以 download 半價 coupon 架

    回覆刪除