2007年4月15日 星期日

4月15日 - 返外家開生日會^^

今日返左我個島 - 香港島, 返去爸b媽咪度一家人一齊同我預祝生日!! 好開心好lumlum呢!

多謝威威返完一個完全無停過嘅night shift, 而且只係返黎瞓左3個鐘, 下晝又入完小欖攞bb床, 但係仍然精精神神咁陪我!! !! 出發!!!

好耐無見嘅dolly姨姨!!! 上次見係我地擺酒, 真係好耐喇, 成1年零9個月無見喇!! !!

仲有特登由天水圍出黎嘅嫲嫲!! !! 好精神而且著得好醒神嘅嫲嫲!!!

多謝媽咪同嫲嫲嘅生日利是!!

3個乖孫!!! 加一個曾孫係我個肚入面!!

就快四代同堂喇!!

食左一餐超豐富超豪華嘅住家飯!! 跟住就係錦鯉圖前切蛋糕嘅時候喇!! 舊年我同威威返左大陸玩3pair影結婚相, 所以無切到!!!! 所以好似好耐無切過咁呢 !!



咦!! 芒果蛋糕??? !!我都話我阿媽係話大肚都唔洗介太多口,乜都食少少唔怕咖啦!! 阿媽金句: "我陀住bb每日一罐凍可樂都係咁啦!!! 你睇下細佬妹幾精靈! " 連嫲嫲同老爺奶奶都係咁話咖

切完就係分蛋糕時間!! 唔該晒winnie!!! 其實我地大家食完個超豐富超豪華嘅大餐已經飽到傻喇!! 不過都食得好開心呢!!



明天預告: 今晚呢餐超豐富超豪華嘅住家飯嘅大廚係爸b!! !! 我聽日篇blog會詳細報導!!包你流口水!!!


沒有留言:

張貼留言