2007年4月30日 星期一

4月30日 - 見仔仔(4D look)

之前一路15/16咁, 唔知道去唔去照4D好!! 因為又要$700!! 不過為免過左30WEEK, baby太迫, 睇唔得清楚時先至後悔, 而且當做個紀念啦!!
所以, 我地結果3pm都出左去林翠苗醫生度照4D!!!! 而且終於比我地成功咁見到神秘bb個樣喇!!

我同威威仲約埋表姐去一齊睇仔仔

, 3個一齊睇現場好似抵D咁, 哈哈!! 傻瓜....

其實BABY仍然有用對手仔遮住自己塊面面, 而且周身郁得好勁, 不過Dr.Lam好好人, 照2d時一見到佢放低少少對手仔就轉4d試下影唔影到樣!!  

終於皇天不負有心人!! 除左再一次check晒bb所有器官都生長得好好之外, 又影到好多張baby個樣, 仲睇到佢好多唔同姿勢: 捽眼仔, 打喊路, 雙手合十好似祈禱咁等等 !! 好lumlum
!!

仔仔今次估計已經有1507g, 即係3.3磅喇!! 屬於中碼bb!! 100個bb入面排第51!!

醫生話bb已經頭向下, 轉左頭, 多數都唔會轉番上去喎!! 順產嘅機會又大左喇

而且我地睇睇下, 發現bb個pose好高難度, 成個人仔摺埋左, 對腳仔都係頭前面, 好似手提電話摺機咁摺埋左, 哈哈!! 我陀住左個yoga bb!!
!! 佢仲不停咁手舞足蹈, 好攪笑, 我地3個睇到好興奮, 係咁問問題, 嘈到dr.lam暈!!

post番兩張4d樣同大家分享下先
!!

似我定似威威呀??

捽眼仔, 打喊路look!!



仲有大約10個星期就可以見到baby喇!! 好緊張!! !!

baby, 你要乖乖地係mami住得舒舒服服, 吸收多d, 健健康康, 得閒就踢下我, 話我知道你開心lumlum呀!!
!! 見到你個咀仔我同dadi都
好想鍚下!! 第時出左世一定要鍚番夠本!!!


27 則留言:

  1. 你baby係仔仔定女女呀?? 係邊間醫院生呀諗住??

    回覆刪除
  2. 係呀! 醫生都話最好時機照就係30週啦, 我都係咁上下時間照之嘛! 還有,我聽人講如果BB係肚裡面已經攬住你的話, 出世會時常癡媽咪架, 唔知你想唔想哩?

    回覆刪除
  3.  快D upload D 相...我要睇 !! 我要睇 !! 我要睇 !!  

    回覆刪除
  4. 我都仍然15 /16緊,因為平時我睇私家已經次次都有4d睇,睇一陣,不過係冇相同dvd攞番。 睇黎呢個醫生都ok喎,明知你淨係照4d,唔係返頭客仔都咁好招呼。 事先有冇講明包幾多張相?隻dvd有幾多分鐘長?醫生難唔難book呀? 我而家26w啦,要快d決定先得啦! thx !

    回覆刪除
  5. 打喊露 咁搞笑   似 mami 定 daddy 呢 ?? Dr.Lam 係咪好好呢  我都好 like 佢

    回覆刪除
  6. 我呢邊依家係半夜三點幾﹐剛剛整完baby food﹐草左成日好多碗碟﹑奶樽﹑攪拌機D野要洗﹐唔想郁﹐實在太倦﹐今日阿女又賴尿﹑阿仔又嘔左幾次﹐一早起身湊女返學做到無停手﹗但唔洗好晒堆野又唔可以訓﹐唯有搵妳黎提提神先﹗哈哈﹗~~ 700蚊畢生難忘既開心錢﹐駛得過呀﹗好彩妳仔仔合作﹐無side到D錢﹐無令你地失望﹗乖仔喇﹗﹗ 我就無咁既機會啦﹐除非有特別理由﹐否則「燕梳」只比一次最cheap既超聲波﹐響美國無「燕梳」咩都唔好唸﹗ 妳地去澳門玩得好開心呀﹗羨慕死我啦﹗我都好嚮往未有仔女之前既日子﹐食餐飯都安樂D﹗我細個成日去澳門架﹐睇見D相令我不期然返老還童﹗ 妳大住個肚著三點式好好睇呀﹐我兩次大肚都響屋企影左三點式留念﹐不過就好恐怖﹐或者遲D我又比妳睇下呀﹗ 好好享受呢10個星期﹐生左BB之後﹐生活就會徹底地永遠被改變架啦﹗祝一切順利﹗  

    回覆刪除
  7. 好得意呀, 打喊露~~~ 其實BB幾多週開始調頭架??

    回覆刪除
  8. 你仔仔好得意呀 唔知我個女調左頭 & 有幾磅, 今個星期六見佢要問下醫生先~~  

    回覆刪除
  9. 鼻仔好高喎,似mami!

    回覆刪除
  10. 嘩~~~個鼻仔好高啊!!!我覺得似媽咪呀

    回覆刪除
  11. 好得意啊 , 我都feel到你哋lumlum啦 , 我遲d都去照, hehehee...........

    回覆刪除
  12. 打喊霧, 好得意呀~~~~~~~~~~~~~~~~ 我都打算去照4D呀!!! 不過就未咁快, Haha......

    回覆刪除
  13. cary, 我都book 咗明天去, 希望...希望....細bee 乖乖地啦

    回覆刪除
  14. Cary,你仔仔好得意呀!個鼻好高,一定好靚仔。唔好話你心急見仔仔,我都係呀,等佢係入面住多10weeks就可以同大家見面了。祝你們一家開心快樂!lum lum。

    回覆刪除
  15. 我果時無影4D, 反而我覺得我等到佢出世先見佢, 因為係肚入面睇得懞懞咁, 不過買個經歷都值得架 !

    回覆刪除
  16. 好緊張呀, 就來見到BB...

    回覆刪除
  17. 嘩...4d真係睇得好清楚呀.....其實我之前都好想照的....但老公話晒錢....生o左出來都見到洗乜照喎....﹗唉...都有o的後悔無到呀... ﹗

    回覆刪除
  18. from梵氏 & 玥晴:hello bb~nice to meet you~

    回覆刪除
  19. 車里子: 我去左你個留言版答你 馬沙: 我梗係想啦!! 哈哈!! 諗起都lumlum.. Melody豬媽媽: 我book嗰個係dr.lam chui miu!! 27873830!! 佢幾好人咖, 新醫生, 4d機都好新!! DVD都有17MINUTES!! 而4D就收$700!! arlin: yeah!! !! 照得好happy!! 你覺得似邊個?? 謝西嘉 : 歡迎你多多黎我度叉電 !!我會好好enjoy而家bb係肚入面嘅日子咖喇!! 希望baby出世都好好揍啦   catcat: 醫生話多數bb係28-36weeks會調頭!! sammis: 等你星期六嘅好消息!! 軒媽 : 好大人咩?? 唔知呀!! 不如你又post番軒軒張4d比我睇多次!! Mug師奶/ 幸福張師奶/ 騫佑媽 : 期待你地個bb嘅4d!! coco媽咪/ 欣琋爸爸: 似我咩?? 都有好多人話似dadi!! 希望兩個都似啦 卓蔚媽/狂梨: 我都好心急同緊張!! 10星期話長唔長, 話短又唔短 sheena媽& money: 我都覺得700蚊都值得, 因為睇得好興奮!! 不過去之前都好擔心照唔清楚咖!! 巨寶大寶小寶寶: thank you!
    梵氏 & 玥晴: hello, nice to meet u too!!
     

    回覆刪除
  20. woooooooo......Baby...Baby 暫時睇黎似威威啊!!!!! Baby Baby....要乖乖....仲有10個weeks見到你啦......lumlum

    回覆刪除
  21. 時間過得真係快, 好快你地就可以見到BB喇~  好期待呢! 我果陣時都有去照4D, 不過小瑤B扭計擰轉面, 結果影唔到樣~

    回覆刪除
  22. 第二張個嘴好得意好清楚呀,萬眾期待既cary and wai既愛情結晶品就出世喇!好緊張

    回覆刪除
  23. 嘩,依家D科技真係發逹,我茵茵豬錯過0左. 不過依家出0左世再睇都未算遲. 之但係人之好奇,人之常情.

    回覆刪除
  24.    好驚... 未睇過呢d 嘢... 好似睇緊鬼片咁.... 我係胆少鬼... 唔好見怪

    回覆刪除
  25. 唔知你可唔可以比到 林翠苗醫生的電話及地址我呢? 同埋做4d0既價錢係點? 我而家23週~ 諗住遲d照多次4d/結構呀.. 我見個個都話林醫生幾細心.... 而家價錢合理... 所以我都想book定呀~~~ 謝謝!! 祝你bb身體健康呀~

    回覆刪除