2007年4月12日 星期四

4月11日 - seminar day

好乖女咁一早起身同baby聽完babyplus就出發去左"荃灣葛量洪健康院"聽左呢個"母乳餵哺研習班", baby kingdom嘅pigmother上次tea buffet時約埋我一齊去咖!! 佢話唔洗book咖, 可以walk in, 點知入到去要點名, 護士話如果係叫"研習班"嗰d就最好book左先, 因為會有d一對一嘅示範, 如果太多人就唔准walk in喇!! 不過我見好多人都無先報名咖!!

聽左個幾鐘都幾lumlum喎!! 護士都講得幾好聽, 而家政府真係好鼓勵餵mama milk!! 有好多好疑惑嘅野佢都解釋左, 仲有個daddy陪聽添, 一定會好support個老婆啦! 真幸福!!! 不過頭幾星期就一定係好辛苦, 無乜得瞓喇!! 各位成功餵mama milk嘅媽咪, 你地好叻好勁呀! 我都一定要努力先得! 

baby仔好似知道我為佢上緊堂咁, 一路聽一路踢到我傻!! 不過又好lumlum!! 佢而家一日都踢, 仲愈來愈大力, 成個肚皮彈下彈下, 威威都成日摸到佢!!  

聽完佢講野就到分組研習嘅時間喇!! 哈哈!! 好攪笑咖, 佢比左d有兩個大波波嘅圍裙我地著, 然後就比個baby公仔我地扮餵奶比姑娘睇下啱唔啱pose!! 我幾想攞部相機出黎影低佢...!! 不過話時話到親身扮嘅時候真係會有d雞手鴨腳!! 又要用手揸住托起, 又耍用枕頭, 又要朗高d對腳....!! baby, 到時我會加油咖喇

去健康院聽又近d, 又可以晏d起身!! 唔洗一早9:30出到QE!! !! 所以除左陪產嗰堂, 我都多數係健康院聽喇!! 貓貓, 你可以過黎搵我呀!! !! 我可能會去4月18嗰堂, 不過4月23同25就去唔到, 要去MACAU!!

PS:

夜晚6-8我仲去多一場"會考監考員需知"嘅講座!! 一定要去聽嘅, 對住份POWERPOINT係咁讀, WASTE時間!! !!然後Q&Asession仲有好多人問d好廢嘅問題添...唉.....!! 不過跟住返去老爺奶奶度dinner好lumlum!!


沒有留言:

張貼留言