2007年4月25日 星期三

3日2夜 - MACAU之旅

我返黎喇!!! 安全返到屋企喇!!!

點解好似眨下眼就過左3日咁嘅??? 玩嘅時間真係過得好快

首先一定要多謝我個澳門朋友仔 - 阿金金, 請左3日假陪我周圍玩!! 而且仲特登借架大D嘅車, 載我呢個大肚妹同威威&表姐loulou周圍去!!! 所以我地真係可以點到點, 想去邊, 就去邊, 好嘆呀!! 一次巴士都無搭過!! 真係超級勁THANK YOU呀, 金!!!!!! !!!

而我呢個大肚妹真係無以前咁好精力, 咁舒服嘅旅程都好攰~~!! 可能因為瞓得唔好, 個人都係傻傻地咁, 又想玩, 又好攰.......

總括黎講, 就係玩得好lumlum, 但係好易就覺得好攰, 好似成個散晒......!! 但係好幸福好好呀, 我原本好擔心嘅下半身, 都無乜痛過, baby梗係知道去左玩所以游高左, 等mami可以舒舒服服同佢去多d地方, 乖仔!

而家返到屋企要瞓番夠本,叉番夠電先喇!! !! good night!!!


7 則留言:

  1. 等睇你開心之旅嘅靚靚相呀!!!

    回覆刪除
  2. 休息0下先啦~~~

    回覆刪除
  3. 有得玩好去玩喇, 遲下bb出左世, 有排冇得去玩啊.

    回覆刪除
  4. 我下個月都會同臭b去澳門, 都好想好似你咁有車接送呀~~

    回覆刪除
  5. 阿金金真係好喇  你都好幸福呀

    回覆刪除
  6. cary: 快些休息吓啦..唔好累壞呢... 有冇相相睇呀!!!

    回覆刪除
  7. yeah~ 終於返來啦!! 嗱嗱聲休息夠後就好蒲頭啦!!我要睇相呀!(無得去睇下相就當自己去咗啦! )

    回覆刪除