2007年4月7日 星期六

4月7日- yoga & dinner

今日威威要返工喇!! 但我都唔悶, 首先下晝同linda一齊去做yoga!!

原本平時我地兩個星期六下晝係唔得閒去呢堂嘅!! 不過咁啱今次呢個easter假期由星期四放到星期一!! pure公眾假期夜晚唔開, 無得上兩次prenatal yoga!! 上完今個星期一, 要等到下星期四先再上!! 唔想隔10日先再做, 所以我地今日下晝去做!! 原來日頭做同夜晚做係唔同feel咖, 不過都好lumlum!!

然後, 夜晚我就過左海, 返左wanchai同我班好耐無見嘅朋友仔dinner!!

佢地原本話就我去九龍食嘅, 不過我想去fat angelo食我至愛嘅ceaser salad!! 去灣仔仲方便過去尖咀!! 所以我地就去番wanchai嗰間喇!! 胡忠呢間夜晚好少人, 啱晒我地咁耐無見傾左幾個鐘!!

同你地傾計食飯好lumlum呀!! 我唔可以去蒲去玩咋, 但仍然可以食飯行街咖, 呢3個月多d約我啦! 我諗baby出左世我更加唔得閒出黎同你地吹水呢!  

護士仔話佢每日幫十幾廿個bb冲涼, 叫我唔洗驚, 一定唔會整親bb嘅....., 梗係啦!! 你咁pro!! 記住我同baby出院時黎教我喇!! 放大假就過黎探我啦!! 40x呀!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言