2007年4月29日 星期日

4月25日 - Macau之旅(day 3)

MACAU之旅第3天, 成9:45先落去食早餐(10:00完buffet)!!

然後返去房間執行李check out!! 我地3個一邊執一邊玩

跟住check out完嘅節目係遊賭場!! 去左永利玩老虎機, 可惜..., 係餵老虎... , 每人餵少少!!

然後下晝又join番金金, 今日嘅行程係去黑沙!!

首先過左條新橋 - 西灣大橋!!

金金泊左車車係我地嘅目標門口

目的地就係呢間 - 泰臣燒烤

我地霸左個靚位之後, 就開始瘋狂咁食喇!!!  好似飢民咁!!

每樣野食都試下!! 每人一隻雞亦啦!! 一人半支corn啦!! 雞睥啦!! 芝士腸啦!! 牛仔骨, 豬扒, 魷魚........

好多好多!!  除左肉之外仲有燒青椒, 茄子同冬菇!! 冬菇一定要推介! 燒完仲咁多汁....好好味 !!

唔係講笑咖!! 真係好得咖!!! !! 10粒星推介!! 我地4個竟然食左$178燒烤!! 你想像下我地食左幾多野!! $5一隻雞亦咋!!

食飽飽去左對面個運動場!! loulou玩左陣消化下

原來d樹蔭都幾靚

然後就落沙灘玩喇!! 天氣唔係太好!! 不過無raining!!

都好大風咖!!吹到個頭亂晒 !!

傻人跟住又玩下沙灘巾先!!  好飄逸呢.........

其實真相係有阿金金好辛苦咁拉高同fing fing下!!

跟住又係跳跳跳時候!!! 因為有baby係我個肚度, 所以無我份玩!!!

玩完一大餐, 係時候去接庭庭同埋去碼頭返香港lu!! 最後一站 - 禮記雪糕!!!

搭船返香港喇! bye bye macau!!! 金金, 辛苦晒呀!!!!  



15 則留言:

  1. 睇見你的行程既相, 你真係一個唔似大肚婆, 見你既水著, 好羨慕, 可能我本身肥, 大肚果時仲更加肥, 露多少少肉都唔敢呀~~~我果時8個幾月, 都已經好多地方無得去了~~~~不過我見你"琴"高的相, 真係牙煙...呵呵

    回覆刪除
  2. 嘩~~~~你仲企咁高??? d 0野食好正喎, 睇到都流口水......

    回覆刪除
  3. 果條咁飄逸既紗巾...真係好好笑~

    回覆刪除
  4. 嘩, 好似真係好好味喎....

    回覆刪除
  5. 見到你地好開心呀! 而且D嘢食好似好好味咁呢!

    回覆刪除
  6. 你真係玩得好開心喎...bb實踢到你唔停啦...你咁high.

    回覆刪除
  7. 啲燒烤睇見都想食呀 ~~

    回覆刪除
  8. 係喎, 副沙灘相真係俾你地"握"到添, 睇睇下又係喎, 點解淨係條巾fing fing 下, 但係d頭髮冇亂o既 喂幫我問吓威威你地食串燒果度係咪我地之前都去過o既

    回覆刪除
  9. cary~你就好啦!大肚都可以週圍去,玩好羨慕啊

    回覆刪除
  10. BBQ真係好開心架, 喜歡食セ就燒セ, 還要一大班人先happy 架嘛, 好! 我生完之後, 一定要.. 燒烤 呀!!!

    回覆刪除
  11. 好羨慕呀... ^^.....d 嘢食好正呀..........

    回覆刪除
  12. 嘩!你地咁「擦」得嘅?好恐怖吖! 我地今次去好失策,唔識安排時間,加上返嚟個日又落狗屎,好多地方都無去到,有D可惜,不過可以留待下次再去過,哈哈…

    回覆刪除
  13. 你地四個人食到百幾蚊,真係好勁

    回覆刪除