2007年4月18日 星期三

清宮珍藏的生男生女表

我個朋友仔lobo send左份清宮珍藏的生男生女表比我睇!! 佢話好多朋友生完check番都有8, 9成準確!! 叫我下次想生女都計下先

我又睇下先, 27歲+1即28歲, 10月新曆(唔知道係咪即係農曆9月呢?)! 係仔仔喎, 我啱喎!!

不如你地又check下啦!!

 click去睇下!!

check完記住返黎留言話我知喎!!!

記住係講緊受孕嗰時喎!! 虛齡記得+1 呀同埋受孕嘅月份要用農曆喎!!


18 則留言:

  1. E..我都準喎~我生左0個個係女......如果早一個月有,唔知係咪真係仔呢~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 哈哈!Cary,原來你27歲,咁我咪大足你一年?

    回覆刪除
  3. 但我唔準wor... 嘩...原來你咁后生就做媽咪...果然係有仔襯嫩生... 等我都快追番個女先...

    回覆刪除
  4. 卓蔚媽, nonono !! 係我大你一日!!

    回覆刪除
  5. e......我都唔準喎......

    回覆刪除
  6. Cary : 我覺得唔準嘅. 因為我計係仔仔黎架, 但係生個個係囡囡

    回覆刪除
  7. 呵呵!! 可能我地d bloggers test完之後可以推番呢個清宮圖!! 記住留言話我知呀!!

    回覆刪除
  8. 我生完阿囡都有 check 過, for me 準架!  btw, 我大你好多好多好多好多年呀!

    回覆刪除
  9. 我好準喎, 中佐! 重有呀! 原來我係細你一年架!

    回覆刪除
  10. Cary,係喎,你舊年有BB時係27歲,咁即係今年28歲啦!HO HO HO,真係大我一日。

    回覆刪除
  11. 我覺得改善身體既酸、鹼度仲準喎﹗ Cary我同你一樣大,都係27歲,haha﹗

    回覆刪除
  12. 係啦, 酸鹼度有根據 d 喎 ...... 清宮圖點影響精子呀......影響唔到又點決定到男定女?

    回覆刪除
  13. 咦!! 大家個focus都係放左係我個歲數!! 哈哈!! !! 我都知道無乜科學跟據咖喇, 不過都幾好玩, 幾攪笑呀 !! 除左酸鹼度之外, 仲有一個計排卵日子, 話x,y精子有唔同長短嘅壽命!! 哈哈!! 你地試完話我知得唔得啦

    回覆刪除
  14. 我都試過測..真係幾準..

    回覆刪除
  15. 我就兩個都錯晒,唔準!

    回覆刪除
  16. 我既就準囉 ... 都係生女.  不過其實得兩個可能性, 都係得啖笑~

    回覆刪除
  17. 其實係由你一出世就計一歲, 咁你就要數到而家睇下實際係幾歲...

    回覆刪除
  18. 我同我幾個朋友都準呀~~我地幾個都生仔~~

    回覆刪除