2008年5月10日 星期六

准我... 偷懶... =p

自從仔仔豬而家變左小馬騮, 由朝到晚都唔停咁攪呢攪路之後....  


我真係覺得.... 好攰呀......


不過, 仍然都係日日帶住佢周圍去!!! 哈哈!!!


始終, 想比機會佢見多d人(尤其是其他小朋友), 同埋去多d街街, 比佢學多d野, explore多d野!!! 辛苦d搬埋架bb車, 都要周圍去!!!  


不過... 而家我無再自己約人同攪gathering喇~~~ 你地約我多d啦!!! ^.^ 我多數得閒就出現咖喇~~~


但係.... 寫blog就懶左好多囉!!!


無之前次次去完街, 見完大家就返home拿拿聲update嘅氣力喇~~~ 未update嘅野愈來愈多.... 連同仔仔豬第一個兒童節去左廸欣湖都未寫.... 唉..... 乜咁快又個幾月喇????


好啦~~~ 今日link番各位blog友嘅blog entry!!! 仔呀!!! 你大個就去睇下各位auntie寫嘅野, 記番自己呢排去左邊玩啦!!! mami好攰呀..... 要偷下懶先喇~~~


2008.5.4


去左linlin屋企探hoho!!! ^.^ 見證左linlin一個月最辛勞嘅日子!!! 哈哈!!!


就係4姐放假, auntie linlin自己揍仔嘅一天!!! 仲見到靚靚尤尤~~~ 好開心呀~~~ 打擾晒喇~~~ lin~~~ 如果dadi威返完night要瞓覺, 而又係星期日, 我地兩母子又會再投靠你咖喇~~~


http://hk.myblog.yahoo.com/jw!2i7CmCqZGw4Mvv4MWsJYhRVz/article?mid=2878


2008.5.7


又去左行行大屋!!! 仲第一次同想見好耐嘅天使mama & tobia見面添!!!! 又係好開心呀!!!  


行行媽: 大中細 王子 @ our home !!


天使媽媽: 認識新朋友



好想讚下同鼓勵下天使mama~~~ 不過, 行行媽已經寫晒見證喇!!! ^.^ 我是天使媽媽的証人


其實, 做fulltime mama都真係唔容易呢!!! 大家要一齊加油呀~~~


原諒我呢個偷懶嘅朋友仔啦~~~ 你地都見到我個仔幾好動幾唔停咖啦~~~ 哈哈!!! 下次再見喇~~~ ^.^


19 則留言:

  1. 批准你懶!d氣力梗係留番俾個囝啦!你點止淨係去街街?仲要搵時間flash阿囝呢?幾忙?

    回覆刪除
  2. 母親節快樂~~

    回覆刪除
  3. 哈哈,乜你咁嫁!
    不過吾緊要啦!仔仔豬咁重磅,我見你抱佢都覺得你手軟。
    今次就等我地寫,下次輪到你嫁!哈哈哈!
     
    當日真係玩得好開心
    好彩有個地方比我地逗留咁耐
    等我個仔可以由喊到吾喊都玩
    如果去街,好可能我已經中途離場囉
     
    希望有機會可以再同仔仔豬玩
    仔仔豬真係傻豬仔
    攪乜食左咁多野都要飲奶奶
    但我好鐘意見到小bb食野食得咁開心
    食得是褔呀
     
    雖然你後生過我好多
    但你識多我好多野
    多謝你比左咁多有用資訊我
    謝謝!
     
    下次再一齊玩啦

    回覆刪除
  4.              

    回覆刪除
  5. 你呢d點算呀.. 我咪仲懶!!你好叻架啦,一個人湊住個仔周圍去!
    今年喺first year..祝你有個開心嘅母親節!

    回覆刪除
  6. AIYA, CARY, 唔好講投靠咁難聽啦.....奶粉呀, CONGEE 呀,飲品又唔用得我幾多錢,最緊要你開心,而且澔澔果日啱啱好返.我聽見你話要嚟都心大心細.好擔心會未清惹到珏霖仔架嘛. BTW..珏霖仔無乜特別嘛 我真 怕惹親佢架..  
    [版主回覆05/11/2008 11:29:00]當然無問題啦~~~ ^.^
    放心放心~~~ HEHE~~~

    回覆刪除
  7. 母親快樂呀)))))))))))
    一家人開開心心,健健康康呀!

    回覆刪除
  8. Happy Mother's Day!!!

    回覆刪除
  9. 母親節快樂呀~~

    回覆刪除
  10. 幾時都好,一定以照顧仔仔豬為先架啦,所以你申請偷懶的理由係......成立的!!!!!!!!!
    update blog都要好精神至得架,又要照顧個仔,好似我依家咁,阿欣欣訓緊覺,又唔駛做家務住,有時間先寫blog囉!!!!!係咪????^^

    回覆刪除
  11. 唉,我寫blog 都懶左... 唔係無時間,但有時真係湊b 湊到無心機寫!要同曦曦玩,等佢訓左,就去煲粥;煲完,俾佢食粥仔又搞一大輪;餵完,洗野;洗完野,又同阿大爺玩...雖然我老公都同我一齊湊,不過有時都係無心機搞咁多野,有時間都去左訓覺,或者淨係上網睇下新聞算喇!寫blog 都變費神的,又要揀相,又要resize d 相...唉
    anyway,母親節快樂!

    回覆刪除
  12. Cary你真係好有恆心成日帶個仔出街, 比著我就唔可以啦!  因為除咗同佢出去, 朝早又要煲定粥先, 返到屋企仲要做家務, 抹玩具, 吸塵拖地, 又要洗奶樽, 又要同佢沖涼, 又要氹佢瞓, 又要等佢瞓咗先可以沖涼洗嘢, 咩都自己一腳踢 !! 你就好啦..咁快攪掂哂屋企野,成日都可以出街玩...比著我真係無咁既精力呀, 你既Time Management做得好好呀!! 你好勁呀 !!
     
    BTW, 你照顧得珏霖咁好, 同佢去街仲有精力執屋, 你真係一個好老婆 !!  可能後生幾年真係後生幾年喎(我老啦..哈哈 ) 我就自問無咁好精力啦 .....威威娶著你, 真係佢既福氣呀 .

    回覆刪除
  13. 妳日日都去, 比囝囝咁多節目,緊係 update 唔切啦  btw, 真係休息要緊呀, 仲有, 妳咁忙, 又話約我地, 約咁耐都未排到我

    回覆刪除
  14. mo mun tai~ you rest rest la >3<

    回覆刪除