2008年5月2日 星期五

2008.4.30 遊水塘記^.^ PART 1

4月30日, MAMI唔洗監考, DADI威又放假!!!


我地約埋UCNLE基& 包EE一齊去左"黃泥涌水塘公園"玩呢~~~


去到小珏霖嘆個下午茶食塊餅餅先~~~ ^.^



嘩~~~ 見唔見到好多..... 龜呀!!! 真係好多好多呢!!!



一場黎到~~~ 不如玩下船仔啦~~~ 我地出發喇!! BYE!!!



臨出發前, 有個叔叔比左隻小龜龜我地, 搭我地送佢去對面岸放生佢呢!!!! 終於知道點解咁多龜龜喇~~~ 原來好多人黎放生咖!!!



我地首先就過左對面岸~~~



由UNCLE基舉行放生龜龜儀式~~~ 希望龜龜適應到啦!!! 同D大龜龜相處愉快喇~~~ 乖乖呀~~~



跟住又返黎呢邊岸~~~



餵下魚魚同龜龜先~~~ ^.^



見唔見到D大魚呀??? 真係好大咖~~~ 我諗佢地日日食好多好多包包~~~ 所以咁大條呢~~~



唔係我地掉左咁多包包落水呀!!! 係放生嗰位大叔, 成兩大包生命麵包咁掉晒落海!!! 影響晒我地餵魚魚~~~ 唉~~~



阿仔向上望發現左D野喎~~~



仲大叫添喎~~~



見到乜呀??? 咪攝影機DADI威囉!!! 原來一架船最多4個人, 仔仔豬都係一個人, 所以..... 多左一個, 又唔准中途換人落船, 所以, DADI唯有係岸上面同我地影多D靚相啦~~~



同DADI SAY完HI, 我地又出發喇~~~


仔仔睇住龜龜食包包都好留心咖~~



睇下~~~ D魚魚知道我地會餵包包, 跟住我地架船游咖!!



我地去左水塘中間喇~~~ 其實唔係好大咖咋~~~



睇下~~~ 小珏霖餵魚魚, 餵埋自己呀~~~ 哈哈!!!



好開心呀~~



得閒去下大自然好舒服咖~~~



比個5船長先~~~ ^.^



10 則留言:

  1. 哈哈 霖霖玩同睇得好開心喎~

    回覆刪除
  2. dadi威個樣雖然微笑但又帶點無奈咁喎!!!!!

    回覆刪除
  3. 有冇攪錯啊..霖霖咁細個都坐唔到一個位啦,應該唔算當一個人啦~ 真係見到攝影師威威好可憐~

    回覆刪除
  4. wah... 真係好多 turtles wor!!!
    我前年去0既時侯都無0甘多 wor!!!
     

    回覆刪除
  5. 以....冇著救生衣????? 我豆丁去果陣要著既

    回覆刪除
  6. 好似好好玩,坐水上單車要幾多錢?
     
    其實我覺得d 人放d 龜落池,話就話係放生,其實係咪自己唔想再養,就遺棄佢地o係池度呀?其實所謂「放生」,有時係好心做壞事,因為之前睇報紙都講過,有d 人放生,將d 動物放在錯的地方 (例如將呢d 巴西龜放在海度」,結果隻動物搞唔掂就拜拜...同埋就算o岩地方,d 人專登買d 動物回來,其實係促進d 商人o係野外捉呢d 動物回來 (例如d 人放生d 雀,有d 商人就在大陸捉d 雀回來,運到香港賣俾人放生),有好多動物就係咁就受傷然後拜拜,放生的地方又唔係佢地的生境...唉。Sorry,講多左  希望d 人明白對動物黎講,唔放生好過放生啦!

    回覆刪除
  7. 安雯老豆-Sammy2008年5月4日 上午8:39

    我都十幾年無去過,搵日去吓先得。

    回覆刪除
  8. aiya, 爸爸好慘呀, 無得一起玩.

    回覆刪除
  9. 我地上次玩時,妹妹大細冇佢份呀, 下次妹妹一定有份 lu.....另 , wai wai 呢次惨慘, 冇佢份玩  都好呀! 佢負責影相, 都好重要呢

    回覆刪除