2008年5月24日 星期六

2008.5.24 第一堂幼潛playgroup

今日係仔仔豬第一次上幼潛playgroup嘅大日子呢~~~


其實係仔仔豬第一次正式比錢上嘅playgroup, 唔係試堂或者free嘅playgroup呢~~~ 呢個playgroup好多mami都推介呢~~~ 又勁多人報~~~ 之前仲辛苦左幾位mami晨早去排隊先至可以有機會上到呢~~~ 再一次唔該晒呀~~~ ^.^ 


我地8個0707 bb組左一班!!! 有angs仔, 明德, hoho, 小瑜, 妹妹豬, 小吉同埋珏霖!!! 其實仲有tama仔, 可惜佢今次病左黎唔到,  希望你快d好番晒, 我地下星期見啦~~~



今日嘅lesson plan!!!!



首先要多多謝妹妹豬一家, 今朝一起身, 啱啱放工返黎嘅dadi威就話pigletcoco打黎, 話靚仔慈父黎車埋我地一齊去呀~~~~ 嘩!!! 真係唔該晒呀~~~ ^.^ (之後下晝又車埋我地去uncle tony度攞字咭同埋車左我地返home!!!  真係超級唔該呀~~~tamama, 你d咭係佢地車上面呢~~~ ^.^)



好喇~~~ 開始上堂喇!!! 我地去到時開始唱歌仔~~~


然後就第一個活動: 小熊遊花園!!! ^.^ 仔仔豬比ee遊手仔, 又比mami遊腳仔!!! 好痕呀~~~~ 哈哈!!!!



中埸休息~~~ 玩大波波~~~ 一班小朋友追住個大波好興奮呢~~~ 明德仔同珏霖搶波搶到兩個責住左呢~~~ ^.^


仲有angus嘅daddy, 出名嘅baby killer瞓身同佢地一齊玩呢~~~ ^.^ 



好喇~~~ 第二個活動: 練手力~~~ 見唔見到ee用個熊bear示範呢???



原來係咁, 用腳夾住, 只係用對手嘅力支撐身體!!! 小瑜最叻叻, 對手好直呢~~~ ^.^ 妹妹豬就好陰公咁喊住玩呢!!!



bb們撐住時, ee就張個波波碌黎碌去, 分散佢地注意力!!! 同埋訓練佢地條頸. 因為bb們真係會左右望住個波波!! ^.^ 睇下~~~ 個個bb都好專心咖~~~



第二次玩就由dadi威扶住仔仔~~~~ ^.^



第三個活動: 一手揸住2塊積木!!!


仔仔豬試左好多次先成功左一次咋~~~ ^.^ 要再練習多d先得呢~~~ ^.^



第四個活動: 放d波波係bb們左右邊, 要佢地試下擰個身去左右攞!!! 仔仔豬擰左一兩次就攬住兩個波波唔放喇~~~ 哈哈~~~仔呀!!! 你個pose.......



玩下波波bb們又一齊玩下食下餅餅~~~


hoho仲表演佢嘅軍人爬行呢~~~ 真係超快呀~~~ 6月爬行比賽一定sure win呢~~~



呢個星期見左明德仔兩次呢~~~ 兩個開頭好似好friend咁, 點知... 發現暪德同小吉好close喎(有相為證)~ 兩個好兄弟爭d大打出手~~~ 哈哈!!! mami作嘅!!!



哎呀~~~~ 今日小吉同仔仔豬零交流添~~~


係咪因為小吉鐘意企同埋行而仔仔豬仲係爬, 兩個唔同左eye level呢??? 幣啦~~~ 會唔會真係同蝦爺私奔咖???



最後一個活動: 向後輕輕推跌小bb, 睇下佢地會唔會用手臂支撐身體!! 由100分開心小瑜示範~~~ 真係愈大愈可愛呢~~~



仔仔豬呢個活動時已經好攰好眼瞓喇~~~ 所以都做唔到!!! 下次再試過啦~~~ ^.^


最後, 返home睇相時見到~~~


咦~~~ 有兩個肚close up喎~~~ 哈哈!!! 比百厭仔dadi威影左你兩個第二任mam個肚呢!!!! ^.^


 


睇見你地個肚入面又有一個小生命, 真係好開心呢~~~ 雖然而家同頭一兩年會辛苦d, 不過好快就會捱過, 然後一家就好開心喇~~~ 恭喜恭喜~~~ ^.^ 兩個肚入面嘅小bb, 要乖乖地呀~~~  .


第一次playgroup就係咁好開心咁完左喇~~ 下星期再見~~~~


 


17 則留言:

  1. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年5月24日 下午1:06

    It's great that you guys get to go to the playgroup. It's a good opportunity for your little boy to learn new skills and start socializing even more with other kids.

    回覆刪除
  2. 真係玩得好開心....最衰macau無la...恨到流晒口水...

    回覆刪除
  3. cary,你就好啦,可以上堂影咁多相,我今日同嵐嵐上第一堂,個姨姨唔比我地影呀!

    回覆刪除
  4. 我地無一張相影 到呀黃小姐笑...爸爸既攝影技術真係....唉!!!!喂...偷你呢張咁好笑容既相OK嗎???

    回覆刪除
  5. 哈哈!唔該黎同行行照版上1次堂啦!

    回覆刪除
  6. 睇嚟Tama仔miss咗好多野呀....

    回覆刪除
  7. 嘩, 你影o左好多相喎~~
    我影o左好少相, 導師話驚會影響 bb o既專心喎, 所以都係偷偷地影咋~~~  

    回覆刪除
  8. 我的又上佐,不過是Sun 10:00 班, 也是在702室。
    [版主回覆05/27/2008 08:58:00]覺唔覺得間房好細呀??  
    咁係咪又係梁ee教呀???

    回覆刪除
  9. 係梁ee教個, right? 她真係幾好.

    回覆刪除
  10. 好似好好玩呀! 睇嚟我都要諗吓幫小 b 揾 playgroup 喇 !

    回覆刪除
  11. 幾個bb一齊好熱鬧啊.....

    回覆刪除
  12. 個個都玩得好開心喎! 但係就真係要父母有時間先得,見証住bb的成長,就係全職媽媽最開心嘅地方。

    回覆刪除
  13. 布小姐 Yangi Po2008年5月27日 凌晨1:58

    我地上第2期,都係呢到上架,又係梁ee同莫ee, 我地第一堂都係教小熊遊花園

    回覆刪除
  14. 你寫得好詳細啊, 我可以重溫番同囝囝玩過

    回覆刪除
  15. 請問你呢個playgroup係邊度嘅呢?
    [版主回覆05/31/2008 23:17:00]http://hk.myblog.yahoo.com/jw!tGYXnXGFHxlFzyinjx27X3oc/article?mid=11272

    回覆刪除
  16. 請問這個上課中心在尖沙咀/觀塘/灣仔?
    [版主回覆05/31/2008 23:17:00]尖沙咀 ^.^

    回覆刪除
  17. 真係好開心見到你個blog, 好正, 等我在家和bb玩吓先.
    你好勁, 好詳細呀.

    回覆刪除