2008年5月6日 星期二

珏霖仔10個月大喇!!

點解咁快嘅??? 咁快就10個月大喇???


我個小bb已經變左個小朋友仔喇~~~ 日日都周圍爬, 周圍玩, 周圍研究!!! 真係無時停嘅呢~~~


揍住佢好攰好辛苦~~~ 但係又好開心好lumlum~~~ ^.^


而家mami自己同佢去街, 都已經唔可以揹住佢行好耐喇, 行得耐會覺得呼吸困難咁呢.....


而家我會揹住佢, 再揹住個袋, 再攞埋架bb車!! 仲要上落巴士同小巴! 哈哈!!! 真係做左superwoman咁呢!!! 以前攞少少野都覺得好重好辛苦咖嘛.... ^.^


仔仔豬呢個月最叻叻就係學識左爬, 仲爬得好快好叻叻, 又扶野起身, 又扶住野行, 仲爬上爺爺個台上面!!! 不過就未學識要落時要用patpat落先~~~



第二樣就係開始肯飲奶粉奶奶~~~ 而家每朝起身都飲一杯7安明治!!! 係咪打算戒mama milk? 又唔係一定嘅!!! 而家佢早晚都有食mama milk!!! 不過覺得就算唔夠, 佢肯飲奶粉都係好嘅!!! 當加d營養比佢囉~~~ ^.^ 



而另一樣都好叻叻嘅就係而家發現佢玩玩具好叻咁呢~~~ 自己會研究到點玩!!!! 呢兩日比幾位auntie發現同話我知仔仔豬d手指仔好靈活~~~ mami都好開心呢!!


例如: 佢識放個cube入去!!! ^.^





又研究左呢個玩具好耐~~~ ^.^



自己打開左~~~



不過未識match圖形!!! (呀? 有無blog友見到邊度有呢個野賣呀? 我都想買個呢!!! ^.^ )



不過, 咁有研究精神嘅小珏霖當然唔係only研究玩具!!! 櫃筒, 門, 風扇..... 乜都唔放過!!! 唉.....  



希望小珏霖繼續健健康康, 快快樂樂咁一邊玩, 一邊學, 一邊長大啦!!! ^.^ 繼續日日攬住dadi mami黎錫多d啦~~~ ^.^


reamarks:


1. 仍然得2隻牙仔!!! 仲未出晒咖~~~


2. 同埋而家好鐘意睇書同睇圖咭~~~ ^.^


3. 跟doman教學法學緊中文&數學半個月!!! ^.^


4. 至於瞓覺呢, 雖然都係要人暗佢瞓, or臨瞓多數飲住mama milk瞓!!! 不過而家好好瞓喇~~~ 多數9點幾冲涼, 然後飲mama milk, 呢排有時飲住都未瞓到著咁, 就係大床自己碌下玩下坐下企下(mami陪住), 然後瞓著!!! 放佢係床仔, 瞓到天光(5:45-6:30)醒左就會係床仔自己坐起身叫我地, 抱佢過大床飲mama milk再瞓過!! 之後就大約8點幾起身啦~~~ 同mami係大床飲下milk milk, 玩下先出廳正式起身!!!


mami好鐘意呢段起身同仔仔豬一齊玩同錫錫嘅時光咖~~~~ 


17 則留言:

  1. '
    叻仔呀 識得囉住黎飲~

    回覆刪除
  2. 哇~~ 肯飲奶粉係好嘅開始, 我都唔知仲要等到幾時..........另外個玩具都好似好好喎, 知道邊度有得買, 講埋比我知吖~ 唔該哂~~

    回覆刪除
  3. 呢隻長頸鹿, 我屋企都有 bor! 都幾襟玩呀! 都而家都仲玩緊, 又未換過電!
    妳想小珏霖快 d 學識點樣落地, 試下同佢響床邊幫佢一齊轉身, 再慢慢拉佢對腳仔掂落地, 好似同佢玩咁! 我個囡嗰陣未識行, 只識企時, 一連同佢做幾次, 就即刻識咗哪!

    回覆刪除
  4. 咦! 肯飮明治都好喎!! 另, 隻長頸鹿真係好抵玩, 我大囝玩到宜家妹妹玩都仲 work, 又係未換過電

    回覆刪除
  5. 嘩..真係咁快10個月既..嘿嘿..不過見到玨霖健健康康...mami同dadi都會好開心架啦...

    回覆刪除
  6. 隻長頸鹿玩具好得意呀....我又想買!不過曦曦呢排玩具好似好快就玩厭,玩得兩日已開始有厭的跡象,咁買玩具落去真係唔係辦法,但見到可愛玩具又會想買...哈哈
    肯飲奶粉真係好囉...至少佢多個option,有時你真係餵唔到mama milk/出街唔方便餵,都可以飲奶粉代替,幾好呀!
    宜家lum lum 夜晚訓覺有無好d 呀?仲有無成日醒?
    [版主回覆05/07/2008 10:55:00]E... 係喎!!! 唔記得講佢瞓成點添~~~ ^.^
    而家好好瞓咖喇~~~ 等我加多段remarks先~~~ ^.^

    回覆刪除
  7. 有superwoman媽咪就梗係教出一個superbaby啦!!!!!犀飛利呀cary媽!!!!

    回覆刪除
  8. 果然有媽媽既優良血統,咁細個就鍾意睇書..^^
    你講果個玩具我見過呀,唔係好貴架咋,喺荃灣千色店有呀..

    回覆刪除
  9. 唔知我個女10個月大時肯唔肯食奶粉呢?哈哈~~~
    而家仔仔豬識行識走,日日都要好似捉牛仔咁睇住佢喇~~~

    回覆刪除
  10. Oscar ( 包包媽 )2008年5月6日 晚上9:06


    呢件玩具 $60-$70,D精品店/ 百貨公司多有。

    回覆刪除
  11. 真係好快大啊, 唔經唔覺(辛苦咗咁耐, 又開心咗咁耐) 你就好啦, 阿仔咁早就瞓, 我個仔成十一, 二點先瞓啊. 攰

    回覆刪除
  12. superwoman 果日咪又係要我神奇Lin出手托車左噃 我仲抱住澔澔添架

    回覆刪除
  13. cary真係superwoman~ 我揹小吉一陣都頂唔順, 條揹帶........ 都唔記得去左邊喇

    回覆刪除
  14. 霖霖咁乖肯飲奶粉, 我仲未開始比zoey 飲呀. 希望佢都好似霖霖咁乖.

    回覆刪除
  15. oh mui, so you're finally sleeping enough?

    回覆刪除