2008年5月21日 星期三

2008.5.18 遊沙田

星期日, 我地一早就殺入沙田, 因為book左同公公, 婆婆, 舅父仔&ee去食下ruby tuesday!!


張半價咭就快過期喇~~~ 快d同舅父仔&ee去試下先啦~~~ 順便同ee慶祝考完a level, 大定一齊食番餐好~~~


仔仔豬去到有汽球一個!!! ^.^



公公婆婆同佢玩~~ 好happy呢~~~



我都好happy呀~~ 因為ee整左隻羊咩咩比我呢~~~



點知..... 都係我衰.... 我多手... 我話:"唔知道仔仔豬會唔會食佢隻眼呢?? " 然後, 就整甩左佢隻眼喇.....



sorry呀~~~ 妹~~~



好彩婆婆竟然有針線~~~ 哈哈~~有得急救!!! ^.^



有野食喇~~



仔仔豬都有小饅頭!!! 佢而家已經識兩隻手指pick黎食喇~~~ 每次成功放入口都會拍手添呀~~~ 哈哈!!!



一家人~~~ lumlum~~~



^.^



dadi威無出鏡添~~~ 哈哈!!! 自拍啦~~~~



自拍醜怪look~~~ 哈哈!!!



哈哈哈~~~ 由低影上黎好醜怪呀~~~



食飽飽之後, 公公婆婆返左祈福!!!


我地去左冒險樂園玩左陣~~~ ^.^ 同細佬妹一齊玩好興奮呢~~~



仔仔就瞓左陣~~~



仔仔係ruby tuesday食左半餐糊only, 所以, 下晝我地去左西田, 呀~~唔係!!! 改左名, 係一田間baby餐廳食左個d餐!!! dadi, 影錯左呀!!! 我地食烏冬呀!!!



好細盆喎~~~ 好彩當下午茶咋!!!



好好味咁喎~~~ 我覺得好似好濃味咁呢!!!



喂喂~~~ 小朋友~~~ 坐定定先得咖~~~



你睇下你對豬腳.....



5 則留言:

  1. 沙田定屯門??
    [版主回覆05/22/2008 01:05:00]哈哈~~你地好留心呢!!! thanks!!!

    回覆刪除
  2. 屯門有ruby tuesday?? cary你打錯左呢~~
    [版主回覆05/22/2008 01:05:00]哈哈~~你地好留心呢!!! thanks!!!

    回覆刪除
  3. 你真係好鍾意Ruby Tuesday 喎!成日睇你blog 都係見你去呢間食!由大肚食到宜家  反而我覺得呢間麻麻地,TGI Friday o岩我脾胃d!

    回覆刪除
  4. 臭B之前都食咗個C餐呀!
    http://hk.myblog.yahoo.com/louisewyl/article?mid=872&prev=893&next=868

    回覆刪除
  5. 請問呢間baby餐廳响一田邊一層呢? 係咪好多款餐比唔同月數大既bb揀0架,我都想帶我囡囡去試吓吖?

    回覆刪除