2008年5月27日 星期二

哎呀~~~ 要戒奶30

哎呀~~~ 真係對唔住呀!!! 仔仔豬!!!


小珏霖被迫戒mama milk 30小時呀!!!


件事係咁嘅.....


呢兩晚仔仔又瞓得唔係太好, 可能又吽緊出牙仔啦!!!


尋晚4點幾醒左, 扭食奶奶, 咁我餵佢嘅時候, 覺得好急好急喎!!! 去完toilet都仲係又急又痛咁.... 哎呀!!! 係我最怕嘅尿道炎感覺囉......  


醫生話女人嘅尿道好短, 比較易發炎..... 個個女人一生都起碼有一次咁濟!!! 我就已經試過幾次喇!!! 知道一發作嘅辛苦, 所以屋企有一盒醫尿道炎嘅藥!!


睇左instruction, 見到懷孕及哺乳不適用, 但係實在太辛苦喇!!! 見仔仔又啱啱食飽左, 諗住食左先啦~~~


最多唔比佢食早餐mama milk, 起身食奶粉奶奶啦~~~ 於是mami5點食左粒藥, 著番件密實tee, 等佢無得自己搵到mama milk食!!!


可憐小珏霖結果喊到6點幾先瞓得番!!! 個傻豬瞓唔著堅持要搵milk milk!!! 喊得超級悽涼呢.... mami心都酸埋, 但又唔可以比佢食milk milk, dadi又無得瞓!!! 哎呀~~~ 一家都好可憐呀!!!


發現仔仔豬真係好少喊得咁慘呢..... 我諗我都係會等佢自然斷奶!!! 好難想像要迫佢戒嘅情況.... 心痛c人.....


唔怪得我嫲嫲話佢地以前sharp一歲就立即戒奶, bb們喊到要落街, 唔好嘈到隔離屋...... 好殘忍咁呢......


好啦~~~ 瞓到8點幾9點, 落去睇醫生!!! 哎呀~~~ 大單喇~~ 醫生話呢隻藥係真係唔可以餵奶嘅......


隔30個鐘頭先再餵就安全d.... 吓~~~ 即係要tomorrow朝先餵得?


慘喇~~~ 仔仔豬如果係屋企對住我, 係會耐唔耐又黎食下milk milk咖, 而且10個幾月大, 每晚都係臨瞓冲涼再食milk milk瞓覺, 咁今日點好呀???? dadi威仲要返night呢.....


咁如果餵左會點呢??? 醫生話都唔知道咖, 無人會攞bb黎試咖嘛!! 可能其實今晚餵都無事, 不過盡量就隔耐d, 安全d啦!!!


而家同爺爺嫲嫲商量完, dadi下晝帶左仔仔豬返去爺爺嫲嫲度玩個下晝先, 而爺爺嫲嫲仲打算夜晚都試下揍仔仔豬係佢地度瞓一晚!!


可能mami唔係度, 仔仔豬可以忘記mama milk一晚先, 唔洗同我兩個係屋企扭到c都無得食!!! dadi又返左工, 怕我地單打獨鬥唔知道會點!!  爺爺嫲嫲真係好喇~~ 唔該晒呀~~~


但係我自己都係好唔開心呢...... 有d guilty自己食左粒藥, 無啦啦要同仔仔分開一晚喇~~~ 係我地第一次夜晚分開呢.... 仔呀仔!! mami而家已經開始掛住你喇~~~ 我都知道咁樣係好d嘅!!!


好過你對住mami, 聞到mama milk味又無得食!!! 唉.... 但係又好擔心你夜晚唔係我身邊會點呢??? 會唔會攪到爺爺嫲嫲都無得瞓咖??? 定係會好乖乖, 好好瞓, 好似平時下晝係爺爺嫲嫲度咁乖乖呢???


總之, 老爺奶奶呀~~ 覺得辛苦難攪嘅話就即刻打我手提啦~~~ 我會即刻飛的黎揍番佢咖!!!!


希望仔仔豬今日同今晚都好乖乖, 覺得好似去左渡假咁瞓得好好, 又玩得好happy啦~~~


我就乖乖食消炎藥, 休息下, 希望好快舒服番晒啦!!!!


dadi, 你下晝都休息下喇~~~ 仲要返夜呀~~~


1 則留言: