2008年5月23日 星期五

珏霖閣 + barney i love you!!!

今晚捉左小珏霖影相, 想影低佢個第一期 "珏霖閣" 呢~~~ ^.^



仔仔豬小馬騮第一次額頭起樓~~~~ 係10個月大嘅時候~~~


不單瘀左, 仲腫左添呀~~~ 雖然知道bb都係跌跌撞撞, 不過, dadi mami都好心痛呢~~~~



睇真d, "珏霖閣"一二期一齊上市呀!!! 唔止今日撞嘅右額頭瘀左咖, 連左邊個額頭都有瘀呀!!! 其實尋日已經發現到, 不過佢又無喊無叫, 都唔知道佢幾時撞嘅呢???



仔呀仔~~~ 婆婆又會懷疑mami虐待你咖喇~~~  


比番個deep v大家睇下~~~ 忘記你嗰兩層樓先~~~



跟住下半埸, 要介紹下mami好開心係數碼港買嘅呢本barney書先!!



麻煩仔仔豬介紹下~~~


呢本書叫做I Love You!!! 係sing slong系列!!!



哎呀~~ 仔呀~~~ 搣唔到BARNEY出黎咖~~~



搵手指插BARNEY眼都唔好啦~~~



繼續介紹下本書啦~~~ 好唔好???



比佢發現左隔離對新涼鞋, 好開心添~~~


"mami, 不如介紹下對鞋仔好過啦"



.... "mami唔開心喇~~~ "


"好啦~~~ 等我執番本書先啦~~~ "



"執到喇~~~  "



"好啦~~~ 介紹邊頁呀?? "


"仔呀~~~ 反轉左喎!!!"



"係喎~~~ 唔好意思~~~ 而家得喇!!!" 影番張靚相先!!! 笑~~~



"好喇~~~ 再介紹過啦!!! 呢本書叫做i love you"



"裡面有好多圖畫同埋好多barney嘅~~~ "



"內容就係mami由我係佢個肚入面開始 - 到我出左世 - 到而家, 都日日唱比我聽嘅"i love you" song嘅歌詞!!! "



"就係咁喇~~~ 介紹完喇喎~~~ "



"最後嗰頁係一大個紅色嘅I LOVE YOU!! ^.^"



"好~~~~



野~~~ "



我同仔仔豬睇住本書黎唱呢隻歌, 佢好開心呢!!!  又可以講下D圖畫內容!!! ^.^ lumlum~~~~


雖然barney唔係好靚仔, 但係因為呢隻歌, 我已經愛上左佢喇!!! ^.^ 唔知道仔仔豬大個鐘唔鐘意呢???


睇番大住個肚時寫呢篇blog: http://hk.myblog.yahoo.com/iam-cary/article?mid=1491


之後先知道係barney嘅歌呢~~~ ^.^


http://hk.myblog.yahoo.com/iam-cary/article?mid=1503


沒有留言:

張貼留言