2008年5月14日 星期三

2008.5.12 又去行行屋企搗亂!!!

母親節後, 仲有一日公眾假期!!! 我同仔仔豬又去左玩喇~~~~


首先, 我地係美孚等~~~ 一去到就見到小吉啦, 蝦仔啦, 同埋好耐無見嘅世皓呢~~~ ^.^


仔仔豬同小吉一見面就摸下手仔, 摸下腳仔, 同埋插眼仔喇~~~ 哈哈!!!  



食飽飽左macdonald, 我地一行6個bb就去左行行屋企喇~~~ 其實加埋之後到達嘅墨魚仔, 係有7個bb呢!!! ^.^


珏霖, 小吉, 蝦仔, 世皓, 藍藍, 行行同埋墨魚仔~~~ 個個嘅性格都唔同~~~ 加埋一齊玩真係好得意好開心呀!!!  



呢日dadi威又要返工, ee特登黎左同我地一齊玩呢~~~ ^.^ 又陪左我同仔仔豬成日喇~~~ lumlum~~~ =D



首先要講下呢個最受歡迎, 最常比人蝦嘅小吉吉先~~~


唔知道點解, D男仔BB見到佢就好似獸性大發咁...... 哈哈!!! 唔止珏霖係咁咖~~~


睇下靚仔蝦爺先~~~ 一手拉住小吉, 然後就挨埋人地個膊頭度喇~~~ 但係, 都唔算過份呢.....



我地睇下小珏霖點對人先:


做乜遮住唔比MAMI影呀???? 衞珏霖!!!! 你做乜呀???



哎呀呀~~~ 原來係攪住小吉黎錫呀~~~~~ 仲成個擒住人地添~~~ 都係我地唔好啦~~~ 困住佢兩個係網床!!! 出事喇~~~ 唉!!


真係唔好意思喇~~~ 小吉MAMI小吉婆婆!!!!



拿拿臨救番小吉出黎先啦~~~ 兩個就冷靜左喇, 睇下書先啦!!  



點知... 突然, 珏霖又飛撲拉左小吉向後..... 好彩有大人救左小吉個頭!!! 然後, 唔理三七二十一, 又攬住小吉黎錫...


哎呀呀!!!! 點解對住小吉你會咁狼咁粗魯咖??? 仔???  



唉.... 都係等CARY EE錫番你啦~~~ 大個你同珏霖仔算帳啦!!! (好彩你阿媽話唔介意咋~~~ 哈哈!!! 唔知道你阿爸點諗呢?? )



好快佢地又無事喇~~~ ^.^又一齊玩玩具!!! 小吉仲識踢玩具踢得好叻添呀~~~ ^.^



行行屋企嘅玩具仔仔豬都玩到好熟喇~~~ 哈哈!!! 行行媽, 真係打擾晒~~~ 次次黎搗亂都有我地份~~~~ ^.^


同第一次見面嘅墨魚媽媽同墨魚仔玩都好開心呢~~~ 而仔仔豬同行行呢, 又好得意咖喎~~~ 好似好有默契咁喇!!! 各自各玩玩下, 又會RE UNION一陣, 再分開各自去玩~~~ 哈哈!!!



今次仔仔豬嘅新玩意: 係張個桶倒轉放D玩具入去玩~~~ ^.^



又係開心大發現嘅假草皮大測試時間:


仔仔豬仍然係一掂到就覺得好核突, 小吉吉就覺得好好玩咁喎!!! 係咁輕輕力試蹅~~~ 睇黎都係救唔到DADI對喇叭喇!!! ^.^


其實蝦爺就仲犀利~~~ 大大力咁蹅落去!!! 大叫一聱, 表情痛苦, 但都係要不停咁行過個假草皮~~~ 勁~~~



後來, MAMI去左假草皮嘅另一邊!! 仔仔豬好傷心之際, 行行又過黎救佢喇~~~ 行行仲示範左如何可以爬過~~~ 好乖乖好叻仔呀~~~ ^.^



好喇~~~ 睇下呢家好斯文嘅寶寶FAMILY先~~~ ^.^


今日終於有巨寶陪住, 大寶唔洗咁辛苦喇~~~ ^.^


巨寶仲話一定要同仔仔豬影番張相, 仔仔仲鍚左佢一啖添呢!!!



世皓好似我至鐘意嘅MONCHHICHI呀~~~ ^.^好得意呀~~~ 痴到MAMI實一實, 又係一個好有耐性嘅好MAMI呢!!! 過左呢段建立安全感嘅時期就會好好多咖喇~~! 加油呀!! ^.^



墨魚仔就以大哥哥身份出席呢~~~ ^.^ 仲餵各位BB食星星餅, 好叻叻呀~~~ ^.^



呀~~~ 仔仔豬仲表演左SHARE餅餅呢~~~ ^.^



好喇~~~ 睇下行行屋企個廳幾堅!!! 7個BB加FAMILIES!!! 一D都唔迫!!! 仲有好多位玩添呀~~~ ^.^真係好啱攪GATHERING呢!!!


行行媽, 不如你考慮下租個場出黎啦~~ 哈哈!!! =P



辛苦晒你地喇~~~ 尤其是行行爸呀!!! 成日招扶我地一大班女人同BB!!! ^.^


臨走嘅車隊大合照~~~ 行行爸扮車呢~~~ ^.^



仔仔豬玩到太開心, 唔捨得瞓覺覺~~~ 所以一離開行行屋企就瞓左喇!! 我地就無去到公園LU~~~ 同EE去左TEA &玩&返左公公婆婆HOME呢~~~


下次再玩過喇~~ 各位MAMI & BB~~~


真係感覺好得意呀!!! 睇住佢地一齊大個左好多~~~ 睇番之前佢地一齊玩都唔係咁嘅!(睇留之前D BLOG好容易咖~~~ ^.^)!! 遲D就會一齊跑黎跑去咖喇~~~ ^.^好期待呢~~~


行行一家, 真係打擾晒喇~~~ ^.^


1 則留言: