2008年5月7日 星期三

小珏霖周街飛車

想寫呢篇blog好耐咖喇~~~ 今日終於係爺爺部電腦度吸番d相!!


首先要多謝martin仔送左架學行車比仔仔豬玩!!! 仔仔豬9個月大嗰日, 我地去左狂梨ee屋企, 之後攞左番屋企! ^.^! 一路都無打算買, 因為屋企咁細, 都無乜位比仔仔豬飛車!!!


既然martin比左架我地, 我地就攞左架車番去爺爺嫲嫲屋企比佢玩下啦!!!



跟住mami4月尾去監考, 仔仔豬成日一早就去左爺爺嫲嫲屋企!!!


4月29日, 爺爺下晝第一次同仔仔豬落左樓下平台飛車!!! ^.^



一路行, 一路大叫~~~ 哈哈!!!



平台又大, 又有頂, 又無乜人~~~ 好適合呢個活動呢~~~



阿仔好開心呀~~~



行到好遠添呀~~~



爺爺仲話佢會追雀仔呢~~~~ ^.^



第時大個d, 仲可以係呢個dadi威細個都有落去玩嘅平台, 踢波, 玩單車.....等等添呀!!!! ^.^


11 則留言:

  1. 哈哈 囉埋架學行車係街玩呀~地方夠大岩晒呀~^^

    回覆刪除
  2. 好大地方呀!真開心!

    回覆刪除
  3. 真o係玩得好high o下喎

    回覆刪除
  4. 落平台飛車......good idea喎~ 等我都帶亞女落公園"行"下先....

    回覆刪除
  5. 我屋企都係豆腐潤黎架,但係一眾家姐細妹們成日問我點解唔買學行車喎,鬼死咁多野,擺架學行車係度屋企仲有位行的???而且好多人都話用學行車對bb學行並唔係真係咁有用,所以我暫時都仲係堅持唔買,如果有人送就例外~~~~~
    不過我老公就成日問我睇下bk的"二手市場"有無學行車賣喎,二手野我怕唔穩陣囉!!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 我小時候都有飛車,好勁的。

    回覆刪除
  7. 嘩!!! 無皇管喇...走快D先!

    回覆刪除
  8. 嘩~~好自由自在呀﹗我諗一定好好玩啦﹗

    回覆刪除
  9. 哈哈...真係好可愛呀..又得意呀..真係風馳電制啦~~~~~

    回覆刪除
  10. 珏霖真係好開心喎,下次帶埋柔柔一齊去飛車,佢坐你車尾,好似天若有情個華DEE咁,好型呀。

    回覆刪除