2008年5月8日 星期四

一日冲左3次涼

今日小珏霖冲左3次涼, 哈哈~~~ 記低佢先!!!


一起身由冷氣房出廳就成頭濕晒喇~~~~



見阿仔係gloria姐姐屋企玩得咁開心, 我地又開左呢個pampers換嘅learning center比仔仔玩!!



好快就已經開始爬上去喇~~~ 



衞珏霖...... 唔係咁玩咖...... 夜晚仲見佢借力成個爬左上隔離個膠箱面添呀... monkey lumlum......



我又放左盒字咭係度, 佢而家識係個盒攞d咭出黎玩喇



所以成日都周地咭咖.......... 之前仲擔心佢會跣親, 但原來佢自己識就住行同爬咖...... 



第一次冲涼並唔係因為成頭汗喎......


係因為成身ABC~~~~~ 唉.....



我今日整左蕃茄蘿蔔薯仔肉碎ABC粉比仔仔豬食!!! 佢好鐘意食, 不過, 好堅持要自己幫手食!!! 已經比左兩隻SPOON佢揸住!!



佢仲要搶我隻碗....... 唉...... 又未識用SPOON, 想學我"畢"粉粉, 結果就變左一枱ABC喇~~~ 後來我都轄左出去喇!!! 由得佢自己學食啦......



佢食同玩得好開心咖~~~~ 食晒碗幾都仲想要呢!!!!


之後我地清理現場就慘喇~~~ 仲未買到個HIGH CHAIR 膠套呢.....



我都不斷提醒自己, 呢個係佢嘅學習過程!!! 佢唔係搗蛋!!!! RELAX~~~~~~


成身ABC, 所以冲左第一次涼涼喇~~~ 冲完幾HAPPY!!! ^.^



跟住仔仔豬瞓左覺, 我地又進行左一個大PROJECT喇~~~~



就係由DADI威同仔仔剪頭髮喇~~~



BYEBYE喇~~~尾尾~~~



剪完都仲瞓緊呢~~~ 成身頭髮, 瞓廳先啦~~~~



剪得好好喎DADI~~~~ ^.^



一瞓醒又要去冲個涼, 冲走D頭髮碎!!!! ^.^ 第二次喇~~~


睇真D個樣先~~~



PEEKABOO仔~~~~ ^.^



好似個鼻大左咁喎~~~



都係好好睇呀~~~ 放心啦~~~ 無剪到一忽忽呀~~~ ^.^



之後我地又去左行街買野, 去JUSCO買唔到假草皮添......


然後, DADI去左返NIGHT! 我地返屋企又食多餐ABC粉, 加埋芝士仲好味道呀~~~ 佢今晚又無參與喇喎???  可能下晝已經滿足左佢喇~~~ 哈~~~


見佢又好似成身痴立立咁, 臨瞓又同佢冲多一次先飲MILK MILK瞓覺~~~~


到底遲D天氣再熱D, 而佢又開始學自己食野, 一日會冲幾多次涼呢??? 哈哈~~~


沒有留言:

張貼留言