2008年5月23日 星期五

2008.5.23 又去wise kids playroom

我地今日又去wise kids playroom呢~~~


點解呀??? 因為, 佢地今日有free session呢~~ 仲約埋d blog友 bb一齊去呢~~~


首先, 同埋蝦仔&行行一齊係上環打的一齊去數碼港先~~~



去到喇~~~ 今次有dadi威一齊幫我地影相呢~~~



上到去見到藍藍同諾諾仔喇~~ 佢地仲早到過我地呢!!! 原本仲約左騫怡同埋bok b咖~~~ 點知佢地都臨時有事到唔到, 真係可惜喇!!! 希望佢地嘅urgent事都無事啦~~



嘩~~~ 行行見到藍藍流晒口水呢~~~



係喎~~ 原來係因為藍藍愈來愈靚女~~~ ^.^


.


蝦爺又表演喇~~~ 而家唔洗拖住都行到喇~~ 勁呀!!!!



alva ee同audrey都黎左喇!! edwinna ee 同博博之後都黎左呢~~~


臨入去玩前光明正大影多張相先~~~ ^.^



入去playroom喇~~ 今次由dadi威偷拍!!!


玩水床先~~~



小audrey又黎到呢張水床~~~ 今次開心好多呢!!!



bb們都係要一d時間先warm up到係水床玩呢~~~



然後, 蝦仔又睇中左呢幾個好cute嘅筒呢~~~



行行就爬得好happy~~



然後, 玩slide嘅時候, 仔仔豬好大力咁撞到個額頭呢.... 陰公!!! 即刻瘀左喇~~~



不過, 呢隻馬騮仔好快無事, 繼續玩~~~ ^.^



我地上次原本無入到呢度玩呢~~~ ^.^



spider man 蝦爺~~~ ^.^



之後大家又去左multi sensory room!!! 又玩樂器唱歌仔!!! 都好開心呢~~~ 不過, 我地無再偷拍喇!! 哈哈~~~ 偷偷摸摸都係唔係幾好呢~~~


玩完個半鐘頭, 大家去左醫肚!!!



為左比蝦仔媽咪安安樂樂咁食飽飽, 我同蝦仔出左去行下!!!


拖住個啱啱學行嘅小bb周圍行嘅感覺好得意呢~~~


仔呀仔~~~ 遲d mami就會拖住你咁樣行黎行去咖喇~~~ ^.^



dadi威就推住仔仔豬嘅車車行左個圈, 玩到攰晒嘅珏霖好快就sleep左喇~~~



就係咁, 我地又過左開心嘅一日喇~~~ ^.^


dadi威返home抖左陣就去左返夜喇~~ 聽日一早放工仲話想陪我同仔仔豬去上第一堂幼潛呢, 希望你今晚有得休息啦~~~


9 則留言:

  1. 又無我份
    [版主回覆05/24/2008 00:14:00]你幾時放假呀??? 可以就下時間呀~~~
    喂喂~~ 你係咪未攞咭??? 打比我啦~~~ 

    回覆刪除
  2. 行行同藍藍都幾襯呵可?成日俾你地影到行行個古怪咀添!

    回覆刪除
  3. 下次去數碼港playgroup可唔可以預埋我地呀,我住上環好近架

    回覆刪除
  4. 真係可惜我地臨門失腳去唔到, 最後係連我都病埋

    回覆刪除
  5. 又會咁好成日有得FREE o既筍嘢.

    回覆刪除
  6. 好開心呀. 你們真好, 成日都有節目

    回覆刪除
  7. 好正呀! 下次有正嘢預埋我小 b 得唔得呀

    回覆刪除
  8. 個playroom好靚, 我都好想帶小妹子去...方唔方便比個地址給我?? 係咪咩人都去得? or need to join member??? thanks!
    [版主回覆05/30/2008 13:09:00]數碼港戲院附近!!! !!可打去book呀!!!29896298

    回覆刪除
  9. 我沙翁仔依家7個月大,可唔可以join呢?可否比D資料沙翁媽媽呀? Thanks!!
    [版主回覆05/30/2008 13:09:00]數碼港戲院附近!!! 7個月可以咖喇!! $100個半鐘
    可打去book呀!!!29896298

    回覆刪除