2008年5月16日 星期五

好眼瞓呀~~~

好少連續兩日都無寫blog呢~~~


因為.... 好眼瞓呀...


小珏霖呢幾晚都係半夜起身同我地玩呢.....


係呀..... 唔係扭奶奶喎.....


係醒晒係度玩呀.....


見佢喊抱佢都唔瞓番, 放佢落大床就馬騮仔上身咁周圍爬周圍玩..... 玩拍手仔, 玩枕頭, 玩媽媽d眼耳口鼻....... 玩一大輪先瞓番!!!


攰c人呀..... 我已經扮瞓唔睬佢, 佢都係咁呢.....


救命呀...點解會咁咖???


7 則留言:

  1. 哈哈....我諗呢d個個媽咪都試過啊! 會唔會小珏霖下午瞓太多呀?? 又或者佢午睡時間太接近夜晚??? 我會好忍心咁唔理個女.....等佢扭到攰, 佢就自己會瞓o家啦!

    回覆刪除
  2. 慘囉...我都好耐未試過要半夜同阿仔玩...我覺得真係要恨心d,夜晚訓覺時間係一定唔可以同佢玩,否則以後好難幫佢校返正常作息時間!可能真係日頭訓多左,你試下日頭唔好俾佢訓咁多啦!

    回覆刪除
  3. 慘囉~~~ 攰c mami喇.......... 珏霖你唔係太掛住小吉呀????
     

    回覆刪除
  4. 嘩卡卡..咁攪笑..佢係唔係晏晝訓得太多呀???所以夜晚半夜先醒一醒呀???

    回覆刪除
  5. 你最好唔好理他, 千其唔好同他玩, 叫他訓. 

    回覆刪除
  6. 阿仔都試過半夜起身玩,不過我無抱佢上大床,只係放少少玩具俾佢玩,由得佢玩到攰就再瞓過,下次妳試下唔好抱珏霖上大床由得佢係床仔啦。

    回覆刪除
  7. 試下播搖籃曲睇下得唔得!

    回覆刪除