2008年5月21日 星期三

2008.5.21 WISE KIDS PLAYROOM

多謝Edwina ee好介紹~~~ 我地今日兩母子又殺左去數碼港嘅WISE KIDS PLAYROOM呢~~~



開頭一聽到要去到數碼港咁遠...... 真係打算唔去咖喇~~~多謝alva ee的士係金鐘兜埋我地兩母子呀!!! thanks so much!!! 不過其實係咪兜埋我地遠左同貴左好多呀??? 唔好意思呀~~~  



數碼港wise kids好大, 有3層呢~~~



3樓有個playroom!!! 每個小朋友$100可以玩一個session!!! 個半鐘!!!



都好多野玩咖~~~



呢邊就啱大個d嘅小朋友~~~ 可以畫水彩晝, 做手工.......



入去玩前食飽飽先~~~ 唔該晒alva ee個姐姐做人肉high chair!!! 仔仔豬呢餐食香蕉糊糊~~~  



入到去見到audrey坐定定玩緊喇~~~



仔仔豬就騎下呢隻龜先~~~ ^.^



之後又坐水泡照鏡鏡~~~ 見到好多個珏霖呢~~~ ^.^



然後自己爬去玩喇~~~



一開始竟然係爬去書架睇書書呢~~~ ^.^ audrey又係見到書就唔要玩具~~~ 哈哈!! 你地真係好學喇~~~



之後比mami抱左去水床玩下先~~~



仔仔豬係水床適應左一陣就照爬黎爬去喇~~~ ^.^



再返去bb corner玩玩具~~~ 呢個筒好得意呀~~~ 有3隻小豬係入面咖~~~



audrey卜3攞左4隻cow其中一隻去咬得好hap~~~ 哈哈!!! 呢度d玩具咬過就放係個箱, 會有人清潔咖~~~ ^.^



同mami影下相先~~~



跟住bb們又逐個玩slide!!!


1st - audrey!!!



2nd - 博博antonio~~~ ^.^



3rd - 小珏霖自己爬上去玩~~~ 好叻叻呀!!! ^.^



之後..... 就無相喇~~~ 因為.... 其實個埸係唔比影相咖!!!! 我偷雞影左呢d咋


我幾鐘意佢地有間multi sensory room!!! 有好多唔同texture嘅野比小朋友explore!!! 又有三角鏡, disco燈........ 我見到唔同年/月齡嘅bb入左去都好happy咁研究唔同嘅野~~~ ^.^


仔仔豬都玩得好lumlum好happy呢!!! 個半鐘頭都唔夠玩呢~~~ ^.^


有興趣去www.wisekidstoys.com睇下啦~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言