2008年5月21日 星期三

2008.5.19 又去沙田^.^

點解連續兩日入沙田???  因為, 我同仔仔豬去左探佢呀~~~ ^.^



hehe~~~ 我地去左linda ee屋企探明德同埋肚入面嘅小bb呢~~~ ^.^ dadi威返完夜, 我同仔仔豬兩個一早出發!!!



可惜mami個相機無電, 要佢地瞓完晏覺先影到相呢~~~ linda ee, 上半埸嗰d相你post喇~~~ ^.^



dadi下晝5點, 瞓醒先join我地~~~ ^.^



我地發現珏霖同明德都有combi手提呢~~~ ^.^



扮一家4口??? ^.^



真係好耐無見喇~~~ 明德大個仔左好多呀!!! 同linda一樣又白又滑呢~~~ ^.^



兩個傻b一齊玩波波~~~



明德定d同斯文d呢~~~ 仔仔豬好快就要落地!!!



上下層~~~



之後又一齊係play mat玩~~~




咦~~~你兩個傾乜呀???



自拍~~~ ^.^



一個抱兩個~~~ ^.^



仔仔豬鍚鍚明德~~~



但係明德錫錫我呢~~~ ^.^ 哈哈~~~ 其實明德仔比妯個時熱情左好多呢, 一見到珏霖已經撲埋去錫錫喇!!!



之後, 我地又出動喇~~~



約埋明德daddy一齊去dinner~~~ ^.^



4大3細~~~ ^.^



鏡中Bs~~~ ^.^



4 則留言:

  1. dear cary, don't upload my photo (with my face) in yr blog ar...hehehe, thx !

    回覆刪除

  2. 拖手仔呀~~~
    [版主回覆05/22/2008 01:06:00]hehe~~~係呀!!! ^.^

    回覆刪除
  3. Oscar ( 包包媽 )2008年5月22日 清晨6:15


    Killer 威做セ殘咗咁多 ,要補補lar!

    回覆刪除
  4. 係呀﹗hehe~~下次約埋一齊見下面呀﹗

    回覆刪除