2008年5月27日 星期二

2008.5.9 同契媽補祝生日dinner

呢兩日我地無去街街, 無乜特別野寫, 睇睇下呢個月d相, 諗起~~~ 係喎!!!


唔記得update同契媽補祝生日dinner嘅blog呢~~~


呢個係仔仔豬第一次同契媽慶祝嘅birthday, 而且mami好多年都無得同契媽慶祝喇~~~ 我地相隔異地咁多年~~~ 今年可以5個一齊慶祝好開心呢~~~ ^.^


原本我地想去california pizza, 點知之前嗰日book已經無晒枱喇~~~ 所以, 去左意粉屋!!!



仔仔豬一去到就攞左隻spoon玩喇~~~ 不知玩得幾happy!!!



我地整左個水松板+相比契媽做birthday gift!!! 有好多同仔仔豬同我地一齊嘅相!!! 契媽話好鐘意呢~~~ 而家就日日對住我地溫習喇~~~ 加油呀!!! 契媽!!! 比心機考埋6月3日個exam, 我地又可以見面喇!!!



意粉屋有provide兒童餐具嘅呢~~~都好靚靚咖!!!!



阿仔飲水水~~~



食包包~~~



又食麵包條~~~ 好多野食呢~~~



仲想偷食我地d desert添呀~~~~



最後仲上枱面同契爺玩添~~~ 哈哈!!!



最開心好似係小珏霖呢~~~



^.^ i love you 呀~~ 悠~~~ 我地幾時再聚吓呀???? 下年會唔會多個契bb呢??? ^.^



1 則留言: