2008年5月17日 星期六

2008.5.15 FAMILY DAY ^.^

5月15日, 又係dadi威放假日!!! 我地呢個哨街family又出動喇~~~ 哈哈!!!


首先去左九龍站嘅elements~~~ 名店都係唔啱mami咖喇~~~


我地嘅目的地係: 平台個playground!!! ^.^ 有blog友話好多野玩呢~~~~


為左比小珏霖周圍爬, 我地著番條長褲仔先~~~ ^.^



好多野玩呀~~~~



爬下先~~~



小肚tum周圍行~~~ 哈哈~~~



去playground玩, mami都好大運動量咖,  可以順便減下肥~~~ ^.^ 



仔仔豬最鐘意呢個隧道~~~ ^.^



爬得好lumlum呢~~~~ ^.^



mami就覺得呢個單車tum tum轉好好玩喇~~~ ^.^



真係可以蹅呢~~~~ ^.^



仔仔唔like呢個網橋~~~



同dadi影下相先~~~ ^.^



又同mami影下~~~



呢個豪宅下的playground好多日本人呢~~~


仔仔豬撩日本妹~~~



又有日本仔一齊玩~~~ ^.^



仔仔豬仲玩爬番上滑梯~~~



同埋單槓添呀~~~ ^.^ 呢隻馬騮仔玩得好盡興呢~~~ (但係佢夜晚都係半夜起身玩呢..... )



之後... 我地兩個傻人突然決定.... 入元朗!!!


因為想食大大件魚生~~~~~


嘩~~~ 自從大肚之後, 好耐都無食過咁大隻船喇~~~ ^.^



之後, 仲去左食b仔涼粉!!!


先生, 想食乜呀???



為食豬, 眼定定~~~ ^.^



食少少生果啦~~~



睇下~~~ 好快就比b仔涼粉d姐姐抱走左去玩喇~~~ 下次有無discount呢??? 哈哈!!!!



就係咁... 我地就玩左一日喇~~~ 諗住仔仔豬之前嗰兩日可以真係係屋企日頭瞓多左d, 呢日咁攰, 會好瞓d啦.... 點知..... 又係半夜起身..... 仲玩得好興奮..... 傻左..... 我唔同佢玩, 佢都自己搏黎搏去, 興奮左一大餐, 自己玩成個鐘頭先至瞓番呀.... 激c.....


不過, 其實佢玩得好得意.... 哈哈... 自己傻玩傻笑傻拍手傻輕輕撞自己個頭埋牆...... 等等等..... 都唔知想點......


尋日又去左alva ee屋企玩左一日, 然後尋晚臨瞓前同佢係床同佢一齊玩左一大餐先瞓著, 終於, 今日天光先醒, 唔再天黑起身玩喇(所以mami先有心機寫下blog咋^.^)!!! 之前連續傻左3晚, 希望, 今晚都ok啦~~~ ^.^


仲有d相, 有興趣去睇下啦~~ http://www.facebook.com/album.php?aid=51765&l=13c5f&id=673175900


20 則留言:

  1. 哈哈....你地呢個傻傻family又真係傻傻地四圍"拱",不過真係好開心呢....
    隻魚生船個樣好似好好味呀! yummy yummy....

    回覆刪除
  2. 嘩 ~~ Daddy Wai 個樣好似一次殘過一次咁嘅  不過玩得咁開心, 無所謂啦...係喎cary , 你上次唔係話威威一向都唔食魚生嘅咩 ?
    [版主回覆05/17/2008 23:51:00]唔係呀~~~ 佢食咖!!! 不過次次去你home都唔想食之嘛!!!!

    回覆刪除
  3. 嘩卡卡..原來係咁..咁你再試下用呢個方法啦.....

    回覆刪除
  4. 其實要個bb晚晚都玩到咁盡先瞓到覺係唔好架,我有個人辦(昇仔堂哥now 3yrs)正是這樣,佢就係因為每天也被62 show off佢,次次都玩到好攰(諗住好瞓d)點知反效果,堂哥不但無瞓長d,仲越玩越遲瞓,越瞓越少,我大嫂話佢咁耐以黎未試過瞓多過9hrs/per day,所以佢堂哥仔好難湊架.每日都要同佢玩好多個鐘(十幾個鐘)玩到又唔肯食野.cary,妳真係唔好比珏霖仔習慣左呢個模式呀
    [版主回覆05/17/2008 23:20:00]嘩~~~咁得人驚....... 我觀察下個仔先~~ thx~~~

    回覆刪除
  5. 等我同mami都去element玩吓先

    回覆刪除
  6. 嘩..呢到原來有咁多野玩嫁..

    回覆刪除
  7. 你就好啦~ 我亞女出院到依家兩個鍾又醒一次......哩兩日四個鍾又食一次......唔知點攪好

    回覆刪除
  8. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年5月18日 凌晨4:22

    Hahah... you really go for the food you want... even though it's a bit of a distance, yet it is worthy!!!

    回覆刪除
  9. 我亞b都係哨街鬼~~ 等我都試下帶下亞b去element先!! 係呢...你係搭車定揸車去架..??再去元朗好似好遠咁喎~~~

    回覆刪除
  10. 哎呀!! 我尋日先去完 element ,唔知個 playground 咁正添, 下次一定要去玩下先

    回覆刪除
  11. 嘩~~ 咁遲訓, 媽咪都好攰架bor >.<

    回覆刪除
  12. 大隻船...好正呀﹗我都好耐無食過刺生啦﹗

    回覆刪除
  13. 你在元朗邊間食架
    d魚生好大件呀

    回覆刪除
  14. 我都有帶阿女去呢個playground玩!!! 但係我覺得太多人....有好多6-10歲嘅小朋友衝嚟衝去, 推推撞撞咁..... 而家比較少去 lu.....

    回覆刪除
  15. oh do you did go to Elements in the end! Do you like it?!

    回覆刪除
  16. 嘩.... 你兩個d食量好驚人呀!! 碗b仔我地多數4個人先食得哂呀!

    回覆刪除
  17. 哇...拱到入元朗添呀~我家鄉喎
    你係唔係去咗大坑渠側邊果間B仔??? BTW, 其實B仔唔好食, 又dirty, 我地住元朗既唔會幫襯架..hahahahaha....
    喂...果班呀姐咁鬼dirty你都照俾佢地抱走個仔仲要去埋後巷??? 你唔怕呀??? 果個位超臭架喎?~

    回覆刪除
  18. 元朗邊間日本野呀? 咁大隻船咪好貴?

    回覆刪除
  19. 我都有帶熙熙去呢個p layground玩

    回覆刪除