2008年5月5日 星期一

2008.5.3 大BB探小BB

星期六, 我地一家人去左探啱啱兩個月大嘅JEFFREY小BB呢~~~


一去到, BB出浴完~~~ 變左一條腸粉!!! 哈哈!!!



好可愛呀~~~ 點解咁細個D輪廓都咁靚咖???



小珏霖去摸下BB手仔先~~~ ^.^



兩個MAMI + 大細BABY!!!



喂~~~ 仔仔豬~~~ 人地BB打個喊路咋, 做乜咁樣望人咖???



哈哈~~~ 係咪唔抵得JEFFREY仔咁多頭髮呀??? 成日想拍人地個頭!!!



唔得咖~~~ 摸下手仔就得~~~



睇下~~~ 小珏霖想發作喇~~~ 而家唔比佢做某D佢想做嘅野嘅時候, 佢就會即刻發脾4咖喇!!! 仔呀仔~~~ 有D野真係唔得唔可以咖!!! 你明咖~~~



嘩~~~有6種生果嘅蝦蝦沙律食呢!!!



為食豬仔即刻乜都唔記得晒~~~ 哈哈~~~ 好味道~~~



食飽飽之後.... 做乜又喊得咁慘呀????



原來係DADI威抱緊佢好好地, MAMI咪抱下小BB囉!!! 仔仔豬睇住我抱BB, 又無扭計喎~~~ 我仲讚佢乖仔豬添!!!


點知.... 話口未完.... 佢突然間就好傷心咁大大滴眼淚咁喊喇!! !! 唔同平時發脾氣嗰D喊呢.... 陰公....


嚇到MAMI即刻比番BB人地抱番個仔喇~~ 仲成隻樹熊咁攬住嗲住MAMI添呀~~~ 傻豬仔~~~



攪到我地同LINGLING EE & UNCLE RAYMOND嘅合照都係甩到你PATPAT咋~~~



UNCLE RAYMOND個細妹有好多玩具樣版呀~~~ 有FISHER P等等添呀~~~ 仔呀仔~~~ 發達喇~~~ 你會有多好多玩具玩喇!!! ^.^


PS: 係喎!!! 我同D 0707 MAMI & BLOG友傾過, 想攪個"玩具交換計劃"呢!!!


唔知道大家有無發現自己個BB玩屋企自己D玩具玩到好鬼厭好鬼悶, 但係去人地屋企玩就好新鮮好HAPPY呢?? 如果有新野仲可以自己玩自己研究一排添呀~~~


咁我地又無理由係咁不停買新玩具咖.....


於是, 我又忽發奇想, 諗下我地不如張D BB玩厭左但係仍然安全嘅玩具洗乾淨, 然後一件換一件!!! 哈哈!!! 咁樣不停EXCHANGE!


BB們咪可以有好多新野玩囉!!! 不過, 詳細情況應該點呢???


我屋企又咁細, 做唔到中間人KEEP唔到玩具咖喎.....


唉.... 都未攪掂D印咭事宜, 呢個大家又比下意見我先啦!!! 研究研究下~~~ ^.^


最好幫我研究下有無得搵下$$ , 哈哈, 例如: 每換一件玩具比$10 CARY啦!!! 唔係又比人話我搵黎攪!! !!!   


14 則留言:

  1. 睇到個個bb好似睇返霖霖細個時^^而家霖霖咁快咁大個~^^

    回覆刪除
  2. 記得同霖霖講tim 霖霖祝你10個月快樂!!!

    回覆刪除
  3. 嘩~珏霖仔真係會呷醋咖, 唔怪得你話唔生住啦.

    回覆刪除
  4.       
             信B返咗嚟喇  ^.^
     

    回覆刪除
  5. e ~~~唔知點解,行行對新舊玩具都玩極唔厭喎!當然,時不時會有新玩具啦!但佢都依然中意d舊野架喎!
    但係咁喎,如果同番0707 mami交換,又好似唔係好work,因為bb o係同一個stage,識玩/岩玩既玩具應該差不多,仲玩緊冇理由換俾人喎!如果係俾細d既bb就岩,但係人地又唔會有岩我地既俾番我地啫?

    回覆刪除
  6. 大小bb都好可愛啊

    回覆刪除
  7. 呢只呷醋仔仔猪好肥美啊
     

    回覆刪除
  8. 哈..仔仔豬咁細個識得呷醋呀...真係得意呀...哈..

    回覆刪除
  9. 不如你攪掂哂印卡的野先至再慢慢諗交換玩具都未遲啦!!!!!!呢樣野反而唔急麻!!!!!!!!

    回覆刪除
  10. 傻豬仔珏霖真係識呷醋喎~~

    回覆刪除
  11. 哎呀!! 囝囝豬真係呷醋呀, 哈哈, 妳生第二個時, 到時 handle一定仲頭痕喇

    回覆刪除
  12. 媽咪抱自己的弟妹,bb唔會點呷醋的,所以cary可以放心生第二個啦﹗哈哈~~

    回覆刪除
  13. 呢個 大 bb同小bb既size好大分別喎 ~ bb都真係大得好快架 ~
    發脾4咪引你注意囉 ~ 咪係呷醋囉 ~ 霖霖醒目仔呀 ~ 成功

    回覆刪除
  14. jealous Baby so gau siu, although it must have been his first real heart break leh!

    回覆刪除