2008年5月3日 星期六

2008.4.30 恭喜ee考完試^.^

4月30日遊完水塘之後, 我地一家人又返左去公公婆婆home!!!


因為ee呢日考完A-LEVEL喇^.^!!! 而ee又掛住珏霖豆丁仔~~ 哈哈!!! ee係咁叫佢咖~~~ 我地就返去dinner兼同ee慶祝下啦!!!


仲要返去爬比公公婆婆ee舅父仔睇呢!!! 學識左爬都未見過面呢~~~


嘩~~~ 呢個角度影到人地好肥仔呀~~~ dadi~~~



哈哈~~~ 見唔見到小珏霖條尾?? 真係


天生有條尾^^!!! 睇番都好好笑呢~~~



食餐粥粥先~~~ ^.^



食飽飽嘅小魔怪又再出動喇~~~  


玩到衫都除埋!!不過就著番條長褲, 唔洗爬到個膝頭哥紅晒痛痛!!!!  



又抆晒d雜誌同書書出黎喇~~~ 仲好得戚好lum樣呢~~~



之後又想抆部DVD機... 等等出黎!!! 哎呀~~~ 唔得咖~~~



等MAMI搵個電話引你爬開啦~~~ 難得去到公公婆婆度, 地方大D, 爬多D好呀~~~ 仔~~~ 



攞到手喇~~ 唔知道7月參加爬行比賽係咪應該攞個REMOTE或者電話去呢??? 哈哈~~ 定係KEYBOARD呢??



嘩嘩~~~ 眨下眼爬到入房添呀~~~ 而家仔仔豬真係爬得好快呢~~~ 真係要睇到佢實先得呢~~~



好喇~~~ 開飯喇~~~



我地3個姐妹弟!! ^.^ 其實我同你兩個雖然相差左好多年, 不過有你地兩個真係好開心好lumlum呢~~~ ^3^!!!



我地食飯隻小魔怪而家坐唔定喇~~~ 好彩有姐姐睇住!!!



飯後仲有好野食呀~~~~


婆婆最鐘意私人醒仔仔豬咖喇~~~ 今晚係雪條!!!  



其實都有d驚d雪條會痴住個嘴唇呢.... 所以其實係比緊裡面d雪糕佢~~~


嘩~~~ 發達喇~~~ 試少少好喇~~~ 下次再食過啦!!! ^.^



之後.... 我就開始眼花同頭痛喇~~~ 所以無影相lu~~~


妹呀~~~ 有時間就約家家同豆丁仔啦~~~ ^.^ 


沒有留言:

張貼留言