2007年10月20日 星期六

試坐high chair~~~

我地試下將張high chair整高少少, 比仔仔豬挨住黎坐!!! 佢又坐得幾好喎~~~ 仲好happy添~~~



仔仔真係無時停嘅呢~~~ 你睇下佢對腳仔~~~ 哈哈~~



呢張個傻豬好似舉手問問題咁~~~ 第時大個仔返學係咪咁咖??



同mami一齊影~~~



然後, 同dadi一齊影~~~



ps: 好期待tomorrow個gathering呢~~~


14 則留言:

  1. 坐得幾好喎~依張笑得好靚呀

    回覆刪除
  2. 你放佢瞓低時有無扣BELT 咖? 我發覺上面o個上條唔夠長,好cool 啊

    回覆刪除
  3. 我都好期待tomorrow個gathering...see u tomorrow!!!

    回覆刪除
  4. 哈哈,一諗起聽日個gathering就開心,see u tomorrow!

    回覆刪除
  5. 好開心今日見到你地Cary一家! 仔仔豬今日好乖乖呀!

    回覆刪除
  6. 我都好期待你d相呀,因為我有好多張相都影得唔好呀.>_<        haha.........

    回覆刪除
  7. 你放佢瞓低時有無扣BELT 咖? 我發覺上面o個上條唔夠長,好cool 啊
    其實combi椅背有個電話no, 你打去就會比條長你用~!

    回覆刪除
  8. 仔仔豬大個咗好多呀, 仲愈嚟愈似 daddy 添

    回覆刪除
  9. 今日好開心見到你地一家呀....我地都"識左"1年啦....哈哈....7月媽咪幾時有聚會呀 ? 仔仔好乖呢..小叮叮就扭餐飽,而嫁先瞓左呀.)

    回覆刪除
  10. 嘩~~~仔仔豬真係大得好快喎!!!!! 而且真係越大越似爸爸噃!!!!!!

    回覆刪除
  11. cary, 你又fit左好多啦~~ 恨c人

    回覆刪除
  12. 仔仔豬好cute,好似爸爸呀!

    回覆刪除
  13. 你個仔勁掂呀 ^^ ..好想抱下佢呀

    回覆刪除