2007年10月1日 星期一

唉~~~

今個國慶..... 好難忘.....

首先係我自己打敗仗, 尋日胃痛左成日....., 又唔敢亂食胃藥, 諗住抖下會好番..... 點知...成晚都痛..... 結果今朝去睇左醫生, 話我胃炎, 比左d唔會影響mama milk嘅藥我..... 食完之後好d, 但係藥力過左又痛番...唉..... 老公仲返night添......希望今晚同仔仔一齊瞓好d, tomorrow好d啦.....

第二樣更擔心嘅係b頭..... 師傅今朝打比我話b頭對眼有d野, 唔多ok, 最好同佢去睇下醫生!!! 個心即刻飛左過海想立即同佢check下..... 但係事實上個人就胃痛緊同揍住仔仔行唔開...... 加上好難得地約左一班朋友上黎睇仔仔(今日招呼不周真係唔好意思呀~~~ friends~~~)..... 個人又病又亂又擔心......

結果唯有求救, 搵左5e幫手去睇下b頭點先!! 都預先book定左荃灣個好獸醫, 打算好唔掂就立即運b頭返黎睇!! 5e話佢眼底係好似損左咁, 不過又無死晒狗, 無晒心機好嚴重咁, 唔洗太擔心住, 應該唔係好緊急要即刻睇嘅!!! 咁我地就打算聽日or後日自己過去帶佢喇~~~

然後, 又通知左jojo&ben契媽契爺, 佢地又近d, 話可以落去幫我睇下b頭點!!!

等等等............到夜晚都未覆我嘅??? 哎呀~~~ 原來佢地好到帶左b頭去睇獸醫already!!! 檢查左好耐!!! b頭對眼有傷口, 獸醫話有d含膿潰瘍咁, b頭都應該好痛, 因為佢唔肯比人掂!! 兩隻眼都有事, 一邊嚴重d!! 而有d白色野就類似青光眼??? 而且嚴重d嗰邊個傷口都幾深, 怕佢會盲, 約左星期四覆診, 可能要做個手術! 佢話係小手術!! 唉......點解會咁咖!!! 師傅話佢無比其他狗整親!! 而獸醫亦話北京狗對眼大同突都好多時有咁嘅情況, 可能已經開始有一陣時間......

唔知道係咪仔仔出左世佢無眼睇開始, 而我又無乜時間理佢所以無一早發現....而家發現已經幾嚴重咁喇對唔住呀b頭.......

唯有搵左姑婆明天救我, 幫手睇仔仔喇~~~ 唔好意思呀姑婆~~~ 一放完幾日假又要你黎揍仔仔!! 無見你一星期發生咁嘅事........唉...............

而家b頭有藥食, 有膏搽, 希望師傅同佢準時處理, b頭舒服d無咁痛, 明天等威威放工抖陣我就會黎睇你咖喇~~~


19 則留言:

  1. Cary, 唔好甘擔心啦....b頭會無事, 好快好番ga....你自己都要小心身體, 胃痛真係唔好睇少佢, 要準時食藥啊~~~ 你同囝囝今晚要瞓番覺好既, 然後明天再去睇下b頭. 我相信b頭都好掛住你ga. take care ~~

    回覆刪除
  2. cary:你唔好咁擔心,獸醫所講既小手術可能那用針線縫一縫埋b頭眼皮仔,等b頭對眼休息幾日唔好接觸到細菌。果陣我隻狗都試過,獸醫話潰瘍又係話會盲呀,but當佢做左呢個動作而幫佢滴專用眼藥水1-2個星期後就好翻,不過我隻狗之後隻眼有個永遠唔甩既疤痕係眼球度,係白左一韃咁。 你又要湊仔仔自己又唔舒服,你千祈唔好咁擔心,休息好佢跟住聽日再睇下b頭點樣啦。

    回覆刪除
  3. 你保重呀~~ 你自己未病好架 b 頭有咁多人照顧,又睇左醫生,問題唔大o既,你唔好太擔心啦!

    回覆刪除
  4. 唔好諗咁多, 休息好重要, 一個人有番精神先可照顧其他事嘛, 係咪?!

    回覆刪除
  5. 你要好好保重呀~~ 唔好太怪責自己,動物嘅病有時候唔係你留意就一定會發現,而且你已經好盡力咁去兼顧架啦! 其實你已經做得好好架啦,係一個稱職嘅媽媽、盡責嘅主人! 休息好先啦,有咁多親戚同朋友支持你,冇事嘅!  

    回覆刪除
  6. 唔好唔開心啦! B頭一定無事架! 早排我家狗狗隻眼都有事,獸醫話應該係幫我家狗狗剪毛洗白白間shop整到佢對眼, 仲嚴重到獸醫都睇唔掂,要send我家狗狗去睇一個岩岩由澳洲黎HK講師既專科眼科到睇, 初初我都擔心要做手術架, 因為獸醫講到好嚴重,好左後來專科睇完後話只要滴眼藥水就ok咋!而家已經好番哂喇! 而你自己都要小心身體啊!祝福你and B頭~早日康複!

    回覆刪除
  7. 唔好咁擔心啦~ 要保重身子呀!!

    回覆刪除
  8. 如果獸醫話好多北京狗都係咁, 咁 b 頭都未必有事0既, 你自己都要好好保重身體, 都唔擔心得咁多0架喇~~

    回覆刪除
  9. Mo yum gung la muimui! I will hor fan B tau tau with some reiki ga la. Fong sum fong sum!

    回覆刪除
  10. 希望B頭快D好返,不過真係要好小心,我之前隻寵物隻眼整親,之後變佐白內障呀.

    回覆刪除
  11. 事情已經發生左,你都唔好責怪自己,因為根本就唔關你事,加上我相信b頭隻眼一定係近期才發生的,因眼部結構是每當有沙入眼或有任何損傷係會即刻出現的,不能拖半個月時間先浮現出來,另外北京狗的的眼睛的確係最易出事的,可能是b頭在狗場不適應環境所致(我的朋友隻北京狗也是這樣,最後發現得早無事了)現在你照顧自己就最緊要,我相信姑婆都好想湊珏霖仔啊

    回覆刪除
  12. 希望b頭醫得好啦 !!!

    回覆刪除
  13. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年10月2日 凌晨1:02

    Hope you and your dog will get well soon! You need to take good care of yourself, your little boy needs you ah!

    回覆刪除
  14. Cary,你要小心身體呀,咁健健康康至可以照顧仔仔豬同B頭架麻,至於威威爸爸,梗係照顧你啦!!!!

    回覆刪除
  15. 吾好咁擔心b頭,b頭應該會沒有事的.自己要小心身體.

    回覆刪除
  16. 傻豬B頭無事既, 唔駛擔心啦.. 做全職媽媽係咪都會有胃痛呢個毛病呢?可能太多嘢要做太多嘢要緊張啦,我諗我地真係要放鬆D呀...快D好返啦...

    回覆刪除
  17. cary, 我都有試過胃炎呀, 真係要準時食藥同埋放鬆自己呀, 個時我就係太緊張, 愈來愈嚴重, 最後生胃瘜肉, 好痛苦 b頭唔會有事的, 放心放心~ 唔好太擔心佢呀, 要顧住自己身體呀~

    回覆刪除
  18. 唔知B頭今日睇完醫生好番未,如果有需要,我有睇開的眼科獸醫,可以介紹。

    回覆刪除
  19. 唔好怪自己啦! 你自己都要好好保重身體呀!

    回覆刪除