2007年10月15日 星期一

去探gloria^.^

今日mami又帶左仔仔豬去街街喇~~~ 今次我地去左ada ee屋企, 仲有另外兩個ee, alva ee 同doris ee添~~~ 都係mami嘅中小學同學仔黎咖~~~



alva ee 12月就會生多個妹妹出黎同我地一齊玩, 而doris ee今個月尾就會結婚!!! 恭喜晒兩位~~~



又見到gloria姐姐喇~~~ 今次我地仲特登影佢地兩個嘅肥脾脾!! 哈哈~~~ 仔仔豬你真係同大你3個月嘅gloria姐姐差不多size呢~



今日仔仔第一次著包腳仔嘅夾衣呢, 原來已經差不多唔啱喇~~



第一次係play mat玩呢~~~ 仲有doris ee陪佢玩, 好happy呢~~



由於有一個唔鐘意成日留係屋企嘅怕悶爛玩mami, 所以仔仔都成日有得出街玩, 或者成日有人黎探我地~~~


哈哈~~一定唔會怕生啦~~~ 你睇佢幾lumlum幾happy~~~ 



另外仲要多謝alva ee同ada ee送比仔仔嘅衫仔!!!


我覺得我而家條揹帶好似唔係幾好用咁, 唔知道係咪因為仔仔比較重呢? 我揹佢出街有時個膊頭好痛, 而ada ee就買左條9百幾蚊有埋腰部托住嘅, 借比我試下又好似幾好喎!! 真係分開左d重量呢!!! 唔通真係一分$$一分貨???


我咁鐘意出街一定會成日揹仔仔啦~~~ 可能投資番一條舒服d嘅都worth呢!!! 未生bb嘅mum to be唔好咁快買揹帶呢~~~


而ada仲借左條sling比我呢, 我而家仲研究緊點用!!! 可以好方便咁係街都可以餵mama milk呢!!! 努力努力~~~ 有無blogger有用過呀?? 佢話可以用到3歲都得呢?? 你地覺得穩唔穩呢???


14 則留言:

  1. 藍色衫好槍眼呀 真係可愛喇~~~

    回覆刪除
  2. 嘩...一排冇上黎,呀仔越來越肥仔~!你d媽媽奶真係好營養~!勁~~~

    回覆刪除
  3. sling 係好好用架, 真係可以用到好大個架 ......

    回覆刪除
  4. 好cutie 呀 !!!! 好大隻添呀 !!!!

    回覆刪除
  5. 仔仔豬個身好長呀......
    我無用過sling, 不過墨魚仔4個月大時就唔鍾意打橫揹, 要打直揹....

    回覆刪除
  6. Doris???? St. Francis坐我隔離果個嗎?????

    回覆刪除
  7. 仔仔對腳同琳琳對腳一起, 好細個時已一節節.  琳琳快20個月, 有31磅啦.
    快d買好少少的帶啦, 真係舒服d.

    回覆刪除
  8. 佢個樣好似係度同人傾計咁...唔知以為佢已經識同人講野...

    回覆刪除
  9. 珏霖真係好大隻B呀.好勁呀

    回覆刪除
  10. 我奶媽都有買sling呀...但到而家都搞唔掂點用...哈哈... 都係用包巾遮住周圍食奶方便d....
    係呀...買條連媽媽背脊都有support0既揹帶好d呀!!

    回覆刪除
  11. 我有用有扣的sling, 由初生開始用  近排出街多數用車仔, 用少左sling

    回覆刪除
  12. 豬脾真係好粗壯呀
    CARY媽媽真係 - 強~

    回覆刪除
  13. 珏霖真係同Gloria姐姐個size差唔多喎! 其實條揹帶真係值得o架! 如果唔係o禁早整壞d筋骨,到bb大d嘅時候抱得仲辛苦呀!

    回覆刪除