2007年10月21日 星期日

blogger聚一聚~~~

今日好開心呢~~~ 同廿幾個blog友bb同五十幾個大人一齊聚一聚~~~雖然唔係個個都識得, 不過一次生兩次熟, 哈哈~~~!!!


好心急想update今日同各位blogger嘅gathering~~~ 不過, dadi其實陪完我地去玩之後又要返night, 得我一個揍住仔仔, 唯有而家等仔仔豬終於瞓左先update囉~~~


好心急想睇相嘅去住我嘅Facebook 相簿~~~睇住先啦~~~


***********************************


出發喇~~~



首先要介紹下今次gathering嘅召集人 - apple小豬媽!!!小豬隻脾真係超勁呀~~~ 哈哈~~~



好多bb, 好多blogger, 有dadi威攝影師!!! 所以好多相~~~~



仔仔豬同左好多bb玩~~~



同第2次見面嘅明德好freind喎~~~ 拖手仔??? 哈哈~~~



又同may人仔嘅angus bb咬耳仔~~~哈哈~~~



又有好多aunties抱抱~~~



我地3個一齊做prenatal yoga嘅mami同bb見面喇~~~



加埋angus bb, 大家都係7月bb呢~~~



4個0707bb自己坐???



哈哈~~~ 其實有4個mami係sofa後面頂住~~~



除左bb之外仲有兩個9歲嘅姐姐呢~~~ 一齊畫公仔~~ 多謝晒coco送比我嘅畫呢~~~



好開心見到係blog識左好耐嘅卓蔚同卓蔚媽~~~ 你好後生呀~~~ 下次你地有小型gathering記得call埋我呀~~~



又同幾位blogger影左d全家幅~~~



最後係lucky draw時間~~~好熱鬧呀~~~~



coco姐姐抽到我地嗰份~~~ 好彩唔係買bb野~~~!!! 我地就抽到玩水玩具~~~



仔仔豬玩到好攰喇~~~ 最後仲大叫大喊



你估我地做緊乜??? hehe~~~



好開心可以一齊聚下呢~~~ 我地0707mama都快d聚下啦~~~


PPS: blogger們, 如果有我地一家人嘅相係你部相機度而你又得閒, please send比我~~~ missli417@yahoo.com.hk!! thanks~~~


而如果各位blogger有相想要番原本size, 請留個email比我send番比你~~~(不過又係要有時間先~~~ 可能要等下)


1 則留言: