2007年10月11日 星期四

新地盤^.^

因為仔仔豬而家長左好多, 而且開始學轉身, high chair已經唔夠位比佢玩喇~~所以, 呢兩日我地製造左個新地盤比仔仔安全咁玩~~~


就係係我地個廳張sofa同電視櫃中間舖左地墊比佢喇!!! 6尺x3尺啱啱好~~~


可以比仔仔挨住cushion!!



又可以同佢一齊瞓係度玩!!!



佢仲開始伸手玩側邊嘅野添!!!



我地細細嘅屋企已經愈來愈多野喇!!! 影張自拍全家幅先



yahoo呀yahoo! 唔該可唔可以轉番個舊版面呀??? 而家好難睇好唔好用呀!!!


22 則留言:

  1. 哈哈 我都係咁話~以前既yahh好用過而家~而家好麻煩~~~

    回覆刪除
  2. 同意呀....新版好鬼煩呀....

    回覆刪除
  3. 新版真係唔掂,爸爸都決定暫時休blog~

    回覆刪除
  4. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年10月11日 下午2:06

    麻雀雖小, 五臟俱全!!! 一家三口, 樂也融融!

    回覆刪除
  5. cary, 果張pooh pooh墊我地都有呀....真係好好用. 唔駛好似以前果d一塊塊切出黎果d, 清潔都容易好多.
    yahoo blog新版, 我都勁唔鍾意, 又難睇, 又難用. 好似baby kingdom宜家轉咗新版都係好麻煩.

    回覆刪除
  6. 張Pooh Pooh地墊同我屋企果張一樣架,記得上次妳來我度都話過靚想買的,終於買左了! 遲吓妳屋企仲多野呀,實係一個個膠箱裝玩具咁!

    回覆刪除
  7. 仔仔豬的新地盤幾正喎!!!!

    回覆刪除
  8. 新地盤, 唔知第日 b 頭慣唔慣呢?

    回覆刪除
  9. 我有時都鋪咗張瑜伽墊喺地下, 比蝦仔喺度玩, 起碼可以用cushion墊住住唔怕佢跌落地...

    回覆刪除
  10. 新地盤又幾好喎...

    回覆刪除
  11. 張墊好好喎,攪到我即刻同老公講我又要買張返屋企俾Tama仔玩先得.

    回覆刪除
  12. cary, 介紹下你張地墊係邊度買好喎~ 我都想整張野俾小吉係地下玩, 宜家佢返屋企成日要同我地坐係sofa到玩得唔多happy呀

    回覆刪除
  13. 哈, 我都有呢張地墊..但係要買多幾個cushion墊住周圍D嘢先得, 如果唔係呀女分分鐘捐梳化底呀

    回覆刪除
  14. 佢個樣又唔同左,肥左...但依然好得意...
    好想抱下佢呀

    回覆刪除
  15. 個小地盤好得意喎!
     
    想問下塊pooh 地墊o係邊度買?有無其他公仔架?thanks!

    回覆刪除
  16. 係呢,我發現你張電視臺擺左好多書係到,其實都好危險,跌落來會砸親霖霖喔...
    [版主回覆10/13/2007 00:47:00]多謝你提醒呀~~

    回覆刪除
  17. 家細, 但溫馨。

    回覆刪除
  18. 係啊, 到佢越大, 自己的地方就越細, 因為佢既玩具啊, 學行車啊......總之就越來越多.

    回覆刪除
  19. 舊既我都覺好似好用...
    第一次去人地個 blog 時... e 點解無野睇既..

    回覆刪除
  20. 我都係鍾意 yahoo 舊版!!!

    回覆刪除
  21. 你個新地盤設計好好, 阿仔依家日頭唔鍾意瞓床, 要抱出廳玩, 又唔鍾意坐車仔, 抱到我日日散晒, 好似做完一日運作咁 唔洗減肥, 都已經瘦身

    回覆刪除
  22. 你哋一家好sweet呢!

    回覆刪除