2007年10月6日 星期六

珏霖仔三個月大喇!!

~~~ 珏霖仔三個月大喇!!

今日dadi威威日頭又有野做, 夜晚又要返night!!! 好忙~~~

不過我地都有少少慶祝~~~ 有時間再update~~~

而家多數日日都得我一個揍仔仔, 無晒時間~~~ update blog都好難

*********************************************

有相睇喇~~~
 (updated on 7/10)

10月6日咁啱星期六, 5姨婆放工過左黎搵我地~~~

dadi威日頭忙碌完, 買左3個 mini cake返黎~~~

嘩~~~~ 好好味咁喎~~~ 阿仔都話~~~

影相都淨係掛住睇住d cake呢~~~ 為食豬

好殘嘅3個月大全家幅~~~

當然d cake又係dadi mami食啦~~~ 又係無仔仔份~~~ 唯有食手仔~~~
~~ 大個少少先一齊食啦!!

3個月大好似又坐得叻左好多喎~~~ 仔呀仔~~~ 要快高長大, 乖乖地, 唔好成日扭計!!! 最緊要健健康康!!! 平平安安!!! mami同dadi好愛好愛你~~~~


 


14 則留言:

  1. 40多個幫助你快速編寫blog的FireFox流覽器外掛程式 Cary ,FireFox對我來說是非常棒的東西,因為它擁有成千上萬的擴展外掛程式使得它變得非常突出。我們在同心協力下找到了40多個FireFox工具,用來幫助你來快速的進行Blog編寫。 http://www.firefox-vs-ie.cn/mozilla-firefox/firefoxExtensions/20070825/866.html 更多資料: http://www.firefox-vs-ie.cn/

    回覆刪除
  2. 早晨!!!! 我都係多數一個人湊欣欣呀,無法啦,老公要返工賺錢錢,我變左要係屋企照顧佢+洗下衫+家頭細務+有時仲要帶埋欣欣落街買餸煮飯添,幾難得至搵到時間update blog呀!!!!不過既然帶得欣欣黎呢個世界上,辛苦D都要囉!!大家一齊努力呀!!!

    回覆刪除
  3. 不經不覺珏霖仔三個月大了.......祝珏霖仔每天都快快樂樂, 一家人日日都甘sweet~~~

    回覆刪除
  4. me too多數一個人湊囝囝,+做家務,有時都有d悶。不過我好好彩,老公成日有假放。 可以陪下我地,我亦可以有時自己出下街,輕鬆下!

    回覆刪除
  5. 要努力呀!支持你!

    回覆刪除
  6. 一個男仔為左即將結婚的老婆而設的網誌,將結婚的日子逐日逐日倒數,寫低每日的心情,希望大家幫幫手,每日去佢的網誌留言,如果集齊夠9999個留言就會向未來老婆公佈架啦,多謝!!!!!(其實我唔識佢架,不過見咁有heart,所以想幫佢一把囉) http://hk.myblog.yahoo.com/rupertwin2002

    回覆刪除
  7. 三個月大的珏霖,真係大個咗好多呢,而且坐得真係好好喎,你要繼續努力呀,你mami & dadi真係好錫錫你呢!

    回覆刪除
  8. 珏霖仔真係好似好想食d cake甘bor ~~~  

    回覆刪除
  9. 話咁快就3個月大la...時間真係過得好快 !!我都就黎做人媽媽lu !

    回覆刪除
  10. 大個仔好多呀...你照顧得好好呀...D裳好試唔O岩著啦......媽咪要買裳俾囝囝啦...

    回覆刪除
  11. 珏霖,三個月生日快樂。

    回覆刪除
  12. 好得意呀~~不過好似你阿個bb~~我依家都有左5個月~~哈哈

    回覆刪除
  13. 好得意呀~~勁似你wo個bb~~我依家都有5個月呀~~

    回覆刪除