2007年10月14日 星期日

100日大喇~~~

今日珏霖仔100日大喇~~~


開頭佢就一日食十幾餐mama milk , 而家就一日食6-9餐, 計番個平均數, 一日當食我8餐~~~ 100日已經食左我800餐喇~~~!!! 哈哈~~~ 做奶媽真係唔容易呢~~~ 要讚下自己先得 (老公, 我幫你慳左800餐奶粉喇~~~)


dadi威今日要返工, 所以我同仔仔豬兩個自己過左海返外家同公公婆婆姨姨舅父仔一齊~~~ (咦?? 細佬你無影過相嘅??)



無見咁耐, 仔仔豬大個仔左好多喇~~~ 仲重左好多呢~~~



識得同婆婆傾計計~~~



又睇中左姨姨條靚靚毛巾仔~~~ 哈哈~~~ 自己同條毛巾傾左好耐計~~~



同同公公婆婆玩點虫虫笑到好大聲添~~~



我地仲襯佢瞓晏覺時, 由婆婆幫佢剪指甲, 姨姨仲幫佢磨甲添呀~~~ 好似去左美容院咁呀~~~ thanks~~~



ps: mami仲行開左個幾鐘頭去左探b頭哥哥!!! 佢對眼仔好番好多喇~~ 希望星期三覆診, 好番晒啦~~~



珏霖仔:


眨下眼咁你就做左100日人仔喇~~~ 


你真係好叻叻, 好吸收好大隻仔呢~~~


雖然mami成日抱你抱到周身痛, 但係攬住你嘅每日都好充實好lumlum好開心~~~


希望你日日都咁開心咁過~~~ 健健康康, 平平安安, 快快樂樂!!


你近排大個仔左, 好似多左好多要求咁, 又扭出街, 又扭我用揹帶揹你瞓, 有時你大叫大喊我都唔知道你其實想點呢~~~ 無之前只係扭食奶奶扭眼瞓咁簡單喇~~~


希望mami同你溝通得好好, 可以好容易理解到你想點!!! 但係你都要大個仔明白有時唔係你想就一定要到咖~~~ 知道嘛???


記住我同dadi都好愛好愛你~~~ 仲有呀~~ 好多人都好錫你咖!! 你要做左個個都跟個個都同你玩得好開心嘅bb呀~~~



mami


14/10/2007


1 則留言: