2007年10月28日 星期日

終於見面喇!!!

今日仔仔豬同女朋友仔-小吉& Hoho bb終於見面喇!!! 兩男一女!!! 一個"嬲"字!! 哈哈!!!


不過3個差不多大嘅bb坐埋一齊真係得意到呢~~~ !!



3個dadi~~~



3個mami~~~



小吉bb細過仔仔豬3日!!!


話說我出院嗰日, 小吉ma就穿水入院!! 於是, 佢就瞓左我出左院之後嘅13號床喇!!! 而出左世之後, 小吉就瞓仔仔豬瞓過嗰張可以推來推去嘅bb床仔喇!! 所以, 呢兩個bb係"同床"嘅男女朋友仔!! 哈哈~~~



hoho bb又係係QE出世!!! 係7月15日BB!!! 佢都好大隻咖!!! 佢個額頭對上有多一個轉咖!!! 哈哈!!! 我地想像佢第時大個就會好似卡通片D主腳咁有撮長曲髮係額前!!



3個排排坐完就3個排排瞓喇~~~ 又一個"嬲"字~~~ hehe~~



然後3個一齊爬係度~~~ 原來好乖乖嘅小吉最唔鐘意咁!!



所以之後得番兩隻烏龜仔~~~ 哈哈~~~ 好得意呀~~~



我至鐘意嘅3隻bb豬腳仔~~~



仲有豬脾show~~~ 哈哈~~~ 係咪令人好想咬啖呢??



~~~ 小吉係我見過最乖乖嘅bb~~~ 有10個叻!!! 佢好乖好定, 自己會乖乖地坐係車仔同自己玩, 而你一理佢佢就會好多表情!! 成日笑~~好可愛呀~~~ 唔會扭抱, 眼瞓先食下奶咀, 然後自己瞓!!! 你鐘意抱下佢, 鐘意放低, 佢都唔扭咖!!! 而dadi mami食飯, 佢就自己係隔離望住!!! 細細粒粒好cute咖!!! 但又可以食到7安奶奶喎~~~ 勁~~~ 


仲有呀~~~ 學野好快~~~ 好快就識自己整到個sesame street玩具出聲, 又好似識byebye咁~~~ 3個幾月咋~~~ 超勁~~~


好羨慕小吉爸媽生個咁好揍咖~~~ 如果可以有人保證我生多一個一定係女同埋好似小小吉咁乖就好啦~~~ 即刻生!! 哈哈!!


女朋友仔, 希望下次珏霖見到你開心d啦~~~ 哈哈~~~ 今次話晒第一次見, 佢怕醜o者~~~ 



auntie lin借左hoho件型仔西裝比仔仔著呢~~~ 好傻佬咁~~~



最後, auntie nicole同子諾哥哥仲上左黎見一見面添!!! 又一個bb就快出世喇~~~ 三茄~~~ 乖乖地等你mami入到醫院先出黎呀~~~哈哈



又一個小型0707 bb gathering喇~~~ 如果真係攪個大型嘅係邊攪好呀???


30 則留言:

  1. 哈哈 個嬲字好正

    回覆刪除
  2. 點解三個都望同一方向,但唔係望鏡頭o既...

    回覆刪除
  3. 睇落真係珏霖既豬脾仔好勁啊......

    回覆刪除
  4. 同一張床? 咁都認得番既, 好有緣喎

    回覆刪除
  5. 3個 bb 都好得意, 眼仔碌碌咁~~~

    回覆刪除
  6. 本來四個架... 唔緊要, 好彩仲有機會啫

    回覆刪除
  7. 多謝cary讚賞~
    小吉琴日好合作, 可能佢見有bb, 所以乖乖地玩, 唔知星期六佢會唔會又係咁乖呢
     

    回覆刪除
  8. 你做攪手啦,到時好多0707BB,一定好得意架. (不過我個Tama仔係0706BB,差幾日啫,你地唔介意一齊玩呵.)

    回覆刪除
  9. hi Cary~ 我係0707 ge TL 呀!  好羨慕你地o甘快就有gathering,三個b 合照將來一定好有紀念價值,下次我又參加.

    回覆刪除
  10. 嘩...我陀女陀到好X樣衰!
    唔該幫我個樣打重格仔丫,thanks!

    回覆刪除
  11. 3個bb都好肥呀!!~

    回覆刪除
  12. 豬脾仔好得意呀
     
    趴係度個張佢地兩個隻腳都向上~ 好似好悠閒咁~
    好搞笑~
    仲有dadi威好大隻喎 果然返工同湊仔無渣流灘喎~

    回覆刪除
  13. 你地dBB好可愛!

    回覆刪除
  14. 又係0707 bb....好多0707 bb呀....仔仔好硬正..坐得好穩...好叻仔~

    回覆刪除
  15. 唔製呀~~我又要嚟呀~~

    回覆刪除
  16. 我都想去玩埋一份啊.

    回覆刪除
  17. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年10月29日 下午1:37

    How wonderful that you've so many friends who have kids, so you can exchange experiences and so. I wish I could really join you, you know!

    回覆刪除
  18. 好得意呀....佢地!!

    回覆刪除
  19. 3個BB差不多大...但睇落仔仔豬D動態好似大D咁!好搞笑!

    回覆刪除
  20. 差唔多大既bb 放埋一齊, 真係好得意呀

    回覆刪除
  21. 如果真係有個0707BB的聚會一定好熱鬧!!!!!!

    回覆刪除
  22. WA! D babies really soupa cute ah!

    回覆刪除
  23. Cary, 我估你係見得0707bk mani 最多嘅人, 如有時間你攪番個gathering等大家見下面都好wor

    回覆刪除
  24. 係呀. 預埋我呀.

    回覆刪除
  25. 三個BB真係好得意呢!將來大個咗,唔知會唔會仲咁friend呢?

    回覆刪除
  26. hi Cary~ 我係0707 mami, Ur son birthday day same my birthday, my son born in 17/07/2007, I just wanna to join ur grathering, i see ur blog at a long time, u son very big big but my son so ..........,
    Happy each day

    回覆刪除
  27. 如果我將來都可以有一個好似小吉咁乖嘅小朋友就好了。

    回覆刪除