2007年10月17日 星期三

買左新揹帶喇~~~


哈哈~~~ 我都係d忍唔住手嘅心急人黎咖喇~~~  多謝老公!!! 我地今晚已經買左呢條baby bjorn active返屋企喇~~~


今晚係b頭嘅覆診日, 5e放工同我地一齊去左接b頭睇vet, 好消息好消息: b頭隻眼已經back to normal喇~~~ 完全好番晒喇~~~ 之前有d白色野都無埋喇~~~ 唔係青光眼!!! 傷口又好番晒~~~ 好lumlum~~~ 不過, 佢又好似有d唔記得要乖乖咁, 又行先過我地, 又唔多like vet度d狗狗咁...... 希望佢乖乖地學好d先啦~~~ 今晚師傅又出左去training, 未傾到幾時可以帶b頭走同b頭學成點嘅進度!!! 我地都唔會心急帶佢返黎住!!! 希望佢學乖d學好d先啦~~~


講番條揹帶先~~~ 因為過左海, 所以睇完vet之後直接去左銅鑼灣皇室堡mothercare, 想比威威試下條揹帶先~~~ 佢都話好舒服, 不過就好似迫d, 怕仔仔個肚腩會唔舒服, 我地量下仔仔個腰圍, 竟然有19吋!!!


所以就再諗下先啦~~~ 去左dinner先~~~ 食完都係再上去試多一次!!! 老公見我都咁想要~~~ 都係買啦~~~ 廢事過幾日又係出去再行過喎. 哈哈~~~


而且原來可以用hsbc信用咭積分換cash dollar!!! 125-250分換$1!! 愈多分愈平~~~ 我地一check, 可以用d分換到$262呢~~~ 即係可以用$688買到呢條原本$950嘅揹帶~~~ 好lumlum呀!!! 9百幾好似好貴, 而家6百幾好似抵好多咁呢!!!


計下條數, 我日日都會揹仔仔出街, 揹到佢識行, 咁多個月, 都抵嘅!!! 回程已經即刻用喇~~~ 張相個盒入面係舊揹帶呢~~~!!


各位mami如果諗緊買揹帶可以去試下先~~~有背脊嗰塊野, 我真係覺得腰骨舒服d呢~~~而d質地都幾厚, 夏天可能會熱d!!! 不過hk只係得一隻colour!!! 黑底加少少紅!!! 如果大家都買呢個套, 我地出黎見面就個個都一樣樣喇~~~ 哈哈~~~


等我有時間再影下條揹帶個真樣比大家睇啦~~~


我今日好happy呀~~~ 老公又放假, b頭又好番, 又買到新揹帶~~ 哈哈~~~!!當然仔仔又好健康好乖啦!!!


15 則留言:

  1. b頭冇事喇~~恭喜晒~~~

    回覆刪除
  2. 恭喜晒...睇到你咁講..都感覺到你好 Happy

    回覆刪除
  3. 可以將囝囝向前揹,佢一定開心,可以睇街!

    回覆刪除
  4. congrats congrats! BB Tau & comfe carrier!

    回覆刪除
  5. B頭無事就安樂哂啦, 乜你而家日日都會出街咖? 聽你話用得幾好搞到我都心思思想買TIM.

    回覆刪除
  6. 我都想買呀~~但好貴喎.....
    而且我唔想買厚質地, 因為唔想咁貴買番嚟, 但到夏天就無得用.....
    好!! 等我過幾日去睇吓先~~

    回覆刪除
  7. Hi Cary,我係babe725,係bk傾過計...唔知你記唔記得我呢?
    我都有條babybbjorn,係人家送的,不過我一放囡囡上去,佢就喊到不得了!

    回覆刪除
  8. 咁快買左條咁正既揹帶啦!!!!!我仲諗緊買唔買好.......因為已經有2條唔敢再買!!!驚俾老公話我大洗...........唉!!唔緊要啦~都唔係好差.......

    回覆刪除
  9. b頭無事就好啦~~~
    開頭我都想買過一條揹帶, 但奶奶& mami 都送左一條, 都係唔買啦, 廢事屋企個個又鬧我買咁多野.......

    回覆刪除
  10. 你好呀, 其實之前無睇你個 blog, 我會追番之前啲 blog..
    嘩...原來你條揹帶咁貴架 ? 我嗰條好平架咋

    回覆刪除
  11. 嘩!!! 你條揹帶同我一模一樣呀!!!! 奶媽勁like話勁好用 !! 真係好好用我地用到而家....等遲d B頭大個D 將佢向外咩仲好呀!! 我就好LIKE成日睇街街!!  

    回覆刪除
  12. 9百幾蚊條孭帶咁貴?  好好用架?之前果條唔好咩?

    回覆刪除
  13. 真係好似好唔錯喎! 個個都讚好,等我第日生bb時都買條先,不過都唔知何時先有。

    回覆刪除
  14. 我都聽過話呢隻brand好呀, 真係好好用呀?  搞到我都好想買, 易唔易放阿b入去同著上身架?  心郁郁, 不過成千蚊都幾貴喎.  

    回覆刪除